نماد آخرین خبر

بخش فیزیوتراپی کف لگن بیمارستان قائم(عج) مشهد افتتاح شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
بخش فیزیوتراپی کف لگن بیمارستان قائم(عج) مشهد افتتاح شد

ایرنا/ مدیر مرکز آموزشی، پژوهشی درمانی قائم(عج) از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بخش فیزیوتراپی کف لگن در واحد فیزیوتراپی و توانبخشی این مرکز درمانی به بهره‌برداری رسید.

حسین محسن‌زاده، مدیر مرکز آموزشی، پژوهشی درمانی قائم(عج) از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: بخش فیزیوتراپی بیمارستان قائم(عج) همزمان با تأسیس این مرکز درمانی در حدود ۵۰ سال قبل، فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی ادامه داد: از سال ۱۳۹۰ بخش‌های کاردرمانی و سپس بخش‌های گفتاردرمانی و شنوایی شناسی که پیش از این در درمانگاه مرکزی بیمارستان دایر بود، به بخش فیزیوتراپی بیمارستان اضافه شدند و سپس بخش متمرکزی به نام بخش توانبخشی در مجموعه فیزیوتراپی بیمارستان شکل گرفت و بخش توانبخشی بیمارستان کامل‌تر شد.
مدیر مرکز آموزشی پژوهشی درمانی قائم(عج) گفت: هم اینک در بخش فیزیوتراپی بیمارستان قائم(عج) ۹ فیزیوتراپیست، ۲ کاردرمان، ۲ شنوایی شناس و یک نفر گفتاردرمان فعالیت می‌کنند.
محسن‌زاده افزود: برای رفاه حال بیماران، بخش فیزیوتراپی کف لگن نیز، با حضور متخصصان مربوطه و با تعرفه دولتی برای بیماران نیازمند راه‌اندازی شده است.
محمدجواد زرندی، کارشناس مسئول بخش فیزیوتراپی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی قائم(عج) نیز گفت: با همکاری‌های مؤثر با دانشکده علوم توانبخشی و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اعضای هیئت علمی همه روزه به جز ایام تعطیل، در نوبت عصر در کلینیک ویژه بیمارستان قائم(عج) حضور دارند.
زرندی افزود: همچنین از دیگر همکاری‌های اثربخش طی یک ماه اخیر با دانشکده علوم توانبخشی و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، گستردگی فعالیت فیزیوتراپی سرپایی در شیفت صبح بوده، که منجر به پذیرش تعداد زیادی بیمار در واحدهای شنوایی شناسی، گفتاردرمانی و کاردرمانی شده است.
وی ادامه داد: امکانات و تجهیزات پزشکی بخش فیزیوتراپی بیمارستان قائم، پاسخگوی بیماران مراجعه کننده است، اما طی درخواست‌هایی از دانشگاه، با تأمین و تخصیص بودجه و نیز حمایت دانشگاه برای ارائه خدمات درمانی بهتر و بیشتر به بیماران به زودی، این واحد به اقلام مورد نیاز پزشکی به روز، تجهیز خواهد شد.

آخرین خبر خراسان رضوی در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/khorasan_today
آخرین خبر خراسان رضوی در تلگرام :
https://t.me/Toos_today