نماد آخرین خبر

درگذشت مربی نام‌آشنای فوتبال مازندران

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
درگذشت مربی نام‌آشنای فوتبال مازندران

صدا و سیما/ محمود سورتیچی مربی نام آشنا و قدیمی فوتبال مازندران درگذشت.

استاد محمود سورتیچی که وی را به واسطه جایگاه فرهنگی اش دبیر می‌نامند و حق بزرگی بر گردن غالب فوتبالیست‌های مطرح مازندرانی و به خصوص دست پروده هایش در تیم‌های مختلف مازندران دارد پس از مدت‌ها درگیری با بیماری، جان به جان آفرین تسلیم کرد.
سورتیچی نامی است که علاقمندان فوتبال در دهه ۶۰، او را به عنوان سرمربی تیم منتخب فوتبال مازندران به یاد دارند.
تیم منتخب مازندران در سال ۱۳۶۴ با هدایت محمود سورتیچی و رحیم دست‌نشان، بعد از تیم‌های تهران الف و ب، عنوان سومی جام قدس را کسب کرد. به همین مناسبت تیم منتخب مازندران به عنوان نماینده ایران به جام قائد اعظم پاکستان اعزام شد و در حالی که تیم‌های منتخب چین، پاکستان و بنگلادش نیز در مسابقات حضور داشتند، به مقام قهرمانی در این جام رسید.
استاد سورتیچی در تیم‌های مختلفی در این استان سرسبز از جمله نساجی مربیگری کرده و به نوعی به پدر فوتبال نوین در این استان مشهور بوده است.
مراسم تشییع پیکر مرحوم سورتیچی به زودی با حضور شاگردان پر تعداد و خانواده‌اش برگزار خواهد شد که در این زمینه اطلاع رسانی می‌شود.
در پی درگذشت محمود سورتیچی از مربیان خوش نام فوتبال استان مازندران، فدراسیون فوتبال و کمیته آموزش در پیامی به خانواده ایشان تسلیت گفته و برای آن مرحوم از خداوند متعال علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل خواستار شدند.

آخرین خبر مازندران در اینستاگرام :
https://instagram.com/mazandaran_today