نماد آخرین خبر

تاریخ‌سازی نوجوان اصفهانی به همراه تیم ملی تنیس روی میز ایران

منبع
فارس
بروزرسانی
تاریخ‌سازی نوجوان اصفهانی به همراه تیم ملی تنیس روی میز ایران

فارس/ تیم تنیس روی میز نوجوانان پسر ایران در مسابقات قهرمانی آسیا برای نخستین‌بار به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

فینال رقابت‌های تنیس روی میز نوجوانان و جوانان آسیا در بخش نوجوانان پسر امروز سه‌شنبه ۱۲ تیر در چین میان دو تیم ایران و ژاپن برگزار شد.

در این دیدار، تیم ایران با نتیحه ۳ به صفر شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. مبین امیری(اصفهان)، بنیامین فرجی، فراز شکیبا و یونس رحیمی ترکیب تیم تنیس روی میز نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی اسیا را تشکیل می دادند؛ این تیم با هدایت مهران احدی در مسابقات شرکت داشت.

تیم تنیس روی میز نوجوانان پسر در حالی به عنوان نایب قهرمانی دست یافت که چینِ میزبان در رده سوم مسابقات ایستاد.
تاریخ‌سازی نوجوان اصفهانی به همراه تیم ملی تنیس روی میز ایران
تیم تنیس روی میز نوجوانان پسر ایران در مسابقات قهرمانی آسیا برای نخستین بار به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.
 
 
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فینال رقابت‌های تنیس روی میز نوجوانان و جوانان آسیا در بخش نوجوانان پسر امروز سه شنبه ۱۲ تیر در چین میان دو تیم ایران و ژاپن برگزار شد. در این دیدار، تیم ایران با نتیحه ۳ به صفر شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. مبین امیری(اصفهان)، بنیامین فرجی، فراز شکیبا و یونس رحیمی ترکیب تیم تنیس روی میز نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی اسیا را تشکیل می دادند؛ این تیم با هدایت مهران احدی در مسابقات شرکت داشت. تیم تنیس روی میز نوجوانان پسر در حالی به عنوان نایب قهرمانی دست یافت که چینِ میزبان در رده سوم مسابقات ایستاد.


نگاه ما به امیری، کسب سهمیه المپیک در سال‌های آینده است
مهدی تکابی، رئیس هیأت تنیس روی میز اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان ضمن تبریک این افتخار‌آفرینی نوجوان اصفهانی اظهار داشت: مبین امیری بازیکن نوجوان استان اصفهان است که زیر نظر محمد گودرزی، مربی خود آموزش دیده است.

وی افزود: امیری در سلسله اردو‌های‌ نصف‌جهان که به صورت ماهیانه توسط هیات برگزار می‌شود شرکت داشت، بازیکن مستعدی است و ما هم هر کاری که در توانمان بوده است برای او انجام دادیم.

تکابی تصریح کرد: نگاه ما به مبین امیری کسب سهمیه المپیک در سالیان آینده است، مدالی که به صورت تیمی کسب شد یک تاریخ‌سازی بود که به نوبه خود به تمام جامعه ورزش ایران تبریک می‌گویم.
 

آخرین خبر اصفهان در اینستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today