نماد آخرین خبر

گام بلند دولت شهید رئیسی برای خانه‌دارشدن ۶۳ هزار گلستانی

منبع
ايرنا
بروزرسانی
گام بلند دولت شهید رئیسی برای خانه‌دارشدن ۶۳ هزار گلستانی

ایرنا/ مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با اشاره به جهش تولید مسکن در دولت شهید رئیسی گفت: از مجموع ۶۳ هزار واحد مسکونی در دست ساخت گلستان، تاکنون ۱۴ هزار واحد تکمیل شده، حدود ۱۰ هزار واحد به مرحله افتتاح رسیده و چهار هزار واحد آماده تحویل است.

سید محمد حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اصلی دولت سیزدهم تامین چهار میلیون مسکن برای شهروندان و روستاییان بود که بعد از ابلاغ قانون جهش تولید مسکن و طرح نهضت ملی از ابتدای مهر ماه ۱۴۰۰، برنامه‌ریزی لازم در کشور انجام شد و پس از گذشت سه سال و با وجود محدودیت‌ها در کمبود منابع اعتباری و تامین زمین اقدامات خوبی در حوزه مسکن انجام شده است.
وی با بیان اینکه شهید رئیسی توجه ویژه‌ای به مناطق محروم و کم‌برخوردار بی‌نظیر داشت، افزود: در سه سال گذشته بیش از ۹۰ درصد تعهدات راه و شهرسازی گلستان در بخش مسکن اجرایی شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: تعهد ما ساخت حدود ۷۹ هزار واحد مسکونی در مدت سه سال بود که تاکنون برای بیش از ۶۳ هزار واحد مسکونی پروانه صادر شده و ساخت بخشی از واحدها شروع شده، ساخت تعدادی از واحدها به اتمام رسیده و بخشی در مراحل پایانی قرار دارد.

آخرین خبر گلستان در اینستاگرام :
Instagram.com/golestan_today