نماد آخرین خبر

افتتاح ۳۲۰۰ میلیارد تومان پروژه راهداری در گلستان

منبع
مهر
بروزرسانی
افتتاح ۳۲۰۰ میلیارد تومان پروژه راهداری در گلستان

مهر/ استاندار گلستان گفت: بیش از سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه راهداری و حمل و نقل افتتاح شد.

علی محمد زنگانه، استاندار گلستان در همایش روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: تا آخرین لحظه‌ای که در استان حاضر باشیم اجازه نمی‌دهیم پرچم توسعه‌ای که شهید رئیسی برافراشته‌اند، بر زمین بیفتد.

وی افزود: پس از بازدید میدانی هوایی شهید جمهور از منطقه آزاد اینچه برون در تمامی مراحل این منطقه آزاد همراهی کامل داشتند و این یکی از یادگاران ایشان است.

استاندار گلستان گفت: در خلیج گرگان که خشک شدن آن موجب ایجاد کانون ۶۰ هزار هکتار ریز گرد می‌شد، با صلابت ایستادند و لایروبی کانال آشور با عمق ۱.۶ متر با موفقیت انجام شد، امروز سطح آب بالا آمده و شوری آب به شدت کاهش یافته است و این نیز یکی دیگر از بن بست شکنی های ایشان بوده است.

وی یادآور شد: برای طرح گردشگری جزیره آشوراده حمایت ویژه ای از سوی شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی صورت گرفت و این طرح پس از ۲۵ سال آغاز شد.

زنگانه با اشاره به افتتاح فاضلاب گنبد کاووس پس از ۳۱ سال، اظهار کرد: این پروژه با هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی یادآور شد: برای خروج استان از تک منبعی بیش از هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به سد نرماب تخصیص یافت و در سفر دوم نیز هزار و۳۰۰ میلیارد تومان مصوبه اخذ شد.

استاندار گلستان گفت: در راستای توجه ایشان به شیرین سازی برای ۳۲ میلیون متر مکعب مجوز اخذ شده و فاز اول برای ۱۱ میلیون متر مکعب وارد مرحله اجرایی شد.

وی خاطرنشان کرد: با حمایت‌های ایشان باند شمالی جاده مرگ (بندرترکمن به آق قلا) افتتاح شد و برای باند جنوبی هم مصوبه ۶۰۰ میلیارد تومان اخذ شد و از ۹۵ نقطه حادثه خیز ۵۶ نقطه ایمن سازی کردیم.

زنگانه اظهار کرد: بیش از سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه راهداری و حمل و نقل در سفر دوم افتتاح شد.

آخرین خبر گلستان در اینستاگرام :
Instagram.com/golestan_today