نماد آخرین خبر

پویش «ناجیان هم‌خون» در مازندران آغاز شد

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
پویش «ناجیان هم‌خون» در مازندران آغاز شد

صدا و سیما/ پویش اهدای خون خانوادگی تحت عنوان «ناجیان هم‌خون» از امروز سه‌شنبه در تمامی مراکز اهدای خون مازندران آغاز و تا ۹ مرداد ادامه دارد.

عبدالله محمدی فیروزجایی، مدیرکل انتقال خون استان مازندران از آغاز پویش اهدای خون خانوادگی تحت‌عنوان ناجیان هم‌خون همزمان با فرارسیدن روز خانواده با هدف ترویج فرهنگ انسان‌دوستانه اهدای خون در بین خانواده‌های مازندرانی خبر داد.
محمدی فیروزجایی گفت: این پویش از امروز سه‌شنبه ۱۲ تیرماه مصادف با روز خانواده در تمامی مراکز اهدای خون استان آغاز و تا ۹ مرداد روز ملی اهدای خون ادامه خواهد داشت.
او افزود: خانواده رکن اصلی و زیر بنای جامعه است و می‌تواند در تغییر نگرش وآگاهی افزایی سایراعضای خانواده نسبت به فرهنگ اهدای خون نقش بسزا و مهمی داشته باشد.
مدیرکل انتقال خون استان تصریح کرد: زمانی که یکی از والدین خون اهدا کنند، فرزندان نیز از این کار الگو می‌گیرند و در سنین مجاز برای اهدای خون، این کار انساندوستانه را انجام می‌دهند.
محمدی فیروزجایی از خانواده‌های مازندرانی دعوت کرد تا با پیوستن به پویش "ناجیان هم خون" در بخشیدن زندگی به بیماران سهیم شوند و در ترویج فرهنگ متعالی اهدای خون در جامعه یاری گر این سازمان حیاتی باشند.

آخرین خبر مازندران در اینستاگرام :
https://instagram.com/mazandaran_today