نماد آخرین خبر

اهدای ۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان آستارایی

منبع
فارس
بروزرسانی
اهدای ۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان آستارایی

فارس/ فرماندار آستارا با اشاره به اهدای جهیزیه به نوعروسان گفت: در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص حرکت جوانان به سمت ازدواج آسان کمیته امداد امام خمینی(ره) در این زمینه اهتمام بالایی داشته و امروز ۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش اهدا شد.

محمدرضا شهاب‌زاده، فرماندار شهرستان آستارا ظهر امروز در حاشیه اهدای جهیزیه به نو عروسان تحت پوشش کمیته امداد و در جمع خبرنگاران با اشاره به اهدای جهیزیه به نوعروسان آستارایی اظهار کرد: در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص حرکت جوانان به سمت ازدواج آسان کمیته امداد امام خمینی(ره) در این زمینه اهتمام بالایی داشته و امروز ۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش اهدا شد.

وی، کالاهای اهدایی به نوعروسان را شامل اقلام اساسی دانست و گفت: هر سری جهیزیه شامل کالاهای اساسی یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی و تلویزیون است.

فرماندار شهرستان آستارا با بیان اینکه تمامی اقلام همه از تولیدات ملی و دارای مرغوبیت بالا هستند، افزود: ارزش هر سری جهیزیه ۳۷۰ میلیون ریال و ارزش کل جهیزیه بیش از یک‌میلیارد ریال است.

به گفته شهاب‌زاده، رسیدگی به محرومان جامعه از جمله هدف های انقلاب اسلامی بوده که امداد امام خمینی (ره) به عنوان یکی از یادگاران امام راحل برای خدمت رسانی به مستضعفان یکی از پیشتازان این عرصه است.

وی با بیان اینکه محرومیت‌زدایی یکی از اهداف کمیته امداد است، تصریح کرد: رفع محرمیت در بین جوانان و خانواده های نیازمند باید به طور جد ادامه پیدا کند تا در کنار تسهیل مسیر ازدواج جوانان، مشکلات مالی و معیشتی خانواده های نیازمند مرتفع شود.

آخرین خبر گیلان در اینستاگرام :
https://instagram.com/gilan_today