نماد آخرین خبر

کارشناسان رسمی دادگستری باید مسلح به علم روز باشند

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
کارشناسان رسمی دادگستری  باید مسلح به علم روز باشند
صدا و سیما/

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی ،رئیس و اعضای شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری کشور با حضور در دفترکار رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با او دیدار و گفتگو کردند.

دکترعتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در این دیدار ضمن استماع مشکلات و مسائل پیرامون موضوع کارشناسی گفت: ارتباط خوبی بین دادگستری استان و کانون کارشناسان رسمی استان وجود دارد و جلسات مشترک سازنده و خوبی تاکنون برگزار شده که ماحصل آن شناسایی نقاط ضعف و قوت بوده که تاکید به برطرف نمودن ضعف‌ها و تقویت نقاط قوت شده است.

عتباتی تخصصی سازی کارشناسی‌ها را با برگزاری دوره‌های آموزشی مدوام و مستمر مورد تاکید قرار داد و گفت: می‌بایست کارشناس با علم روز پیش رود تا نظراتش کاملاً تخصصی و جامع، دقیق، علمی و مقرون به صحت باشد.

رئیس کل دادگستری استان در پاسخ به موضوع ارجاعات در صلاحیت کارشناسان که از طرف شورای عالی کارشناسان مطرح گردیده بود هم گفت: هم طی مکاتبه‌ای به شعب محاکم، دادسرا و شورا اعلام شده است که ارجاعات منطبق با صلاحیت کارشناسان باشد و هم رعایت عدل و انصاف در این ارجاعات صورت گیرد.

محمدحسین دادخواه رئیس شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری کشور که به همراه امیرسقراط نظمی رئیس کانون کارشناسان استان و نیز اعضای شورای عالی کارشناسان رسمی کشور حضور یافته بودند ضمن تبریک هفته قوه قضائیه از حمایت‌های بی دریغ و کم نظیر دادگستری استان از مجموعه کارشناسان تقدیر نمود و ارتباطات برقرار شده بین دو مجموعه را بسیار ارزشمند و متعالی ارزیابی کرد و گفت: یقیناً نتیجه این تعاملات و تفاهمات بهبود و ارتقای کیفیت رسیدگی‌ها را به دنبال خواهد داشت.

آخرین خبر آذربایجان غربی در اینستاگرام :
https://instagram.com/wazerbaijan_today
اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره