نماد آخرین خبر

رفع معارضات پروژه‌های شهری با حمایت دادستان کرج

منبع
ايمنا
بروزرسانی
رفع معارضات پروژه‌های شهری با حمایت دادستان کرج

ایمنا/ رئیس شورای اسلامی شهر کرج با قدردانی از دادستان مرکز استان البرز در راستای رفع معارضات پروژه‌های مدیریت شهری گفت: بعضی از طرح‌های مدیریت شهری کرج از جمله فاز نخست و دوم پروژه پارکرود و تعریض بلوار ارم با همکاری این نهاد انجام شده است.

مسعود محمدی، رئیس شورای اسلامی شهر کرج به همراه اعضای شورای اسلامی شهر کرج در دیدار با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله شهید دکتر بهشتی، هفته قوه قضاییه را به مجموعه دست‌اندرکاران متعهد و خدوم نهاد قضا در استان البرز و شهر کرج تبریک گفت و اظهار کرد: اقدامات و خدمات شایسته دستگاه قضایی در راستای اجرای قانون و برقراری عدالت ستودنی است و بعضی از پروژه‌های مدیریت شهری کرج از جمله فاز نخست و دوم پروژه پارکرود و تعریض بلوار ارم با همکاری این نهاد شکل گرفته است.
وی با اشاره پیشرفت قابل توجه پروژه قطار شهری با حمایت مدیران استانی و اتصال ریلی ایستگاه چهارراه طالقانی به ایستگاه شهید سلطانی، افزود: یکی از موضوعات مدیریت شهری، نحوه واگذاری اراضی دستگاه‌های دولتی در پروژه‌های عمرانی است.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: احداث محل دپو و تعمیرگاه مترو از جمله آن‌ها است، بنابراین لازم است با حمایت دستگاه قضایی در مسیر خدمت‌رسانی بهتر به شهر با رعایت قوانین و دستورالعمل‌ها به ویژه مکاتبه معاونت حقوقی ریاست جمهوری در راستای تمکین قوانین به منظور رفع معارض پروژه اقدام شود.
محمدی در خصوص استفاده شهروندان از فضای سبز کاخ مروارید تأکید کرد: مطالبه مردم از مدیریت شهری استفاده از فضای سبز موجود است که در این راستا مدیریت شهری نیز آماده همکاری در راستای نگهداشت فضای سبز موجود است.

آخرین خبر البرز در اینستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday