نماد آخرین خبر

پس از ۱۶ سال؛ دستگیری قاتلان مادربزرگ بابلی در گرمسار

منبع
فارس
بروزرسانی
پس از ۱۶ سال؛ دستگیری قاتلان مادربزرگ بابلی در گرمسار

فارس/ فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری زن و شوهری که ۱۶ سال قبل با همدستی یکی از دوستانشان مادربزرگ میان‌سال خود را به قتل رسانده بودند، خبر داد.

سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار کرد: ۱۶ سال قبل یک فقره قتل زن کهن‌سال در شهرستان بابل رخ داد و تلاش‌های مأموران انتظامی در آن زمان به نتیجه‌ای نرسید و بعد از این مدت کارآگاهان پلیس آگاهی گرمسار با اشرافیت اطلاعاتی موفق به شناسایی قاتلان پیرزن ۹۰ ساله در این شهرستان شدند.

وی با بیان اینکه پس از احراز هویت قاتلان و محل اختفای آنان کارآگاهان پلیس آگاهی گرمسار به همراه مأموران انتظامی پاسگاه لجران با تشکیل تیم‌های تخصصی طی عملیات غافلگیرانه زوج قاتل فراری را در مخفیگاهشان دستگیر کردند، ادامه داد: متهمان در تحقیقات پلیسی اعتراف کردند ۱۶ سال قبل با همکاری یکی از دوستانشان به منزل مادربزرگ یکی از زوجین مراجعه و بعد از بستن دست و پا و دهان وی طلاجات پیرزن را سرقت کردند و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: پس از چند روز بی‌خبری از زن کهن‌سال اعضای خانواده وی به منزل مراجعه و مشاهده می‌کنند، وی فوت کرده است.

موقوفه‌ای انگیزه قاتلان را سرقت طلاهای پیرزن عنوان و اظهار کرد: ضمن تکمیل پرونده متهمان با دستور قضائی روانه زندان شدند.

وی تصریح کرد: تلاش‌ها برای شناسایی و دستگیری یکی دیگر از قاتلان همچنان ادامه دارد.

آخرین خبر سمنان در اینستاگرام :
https://instagram.com/semnan_today