نماد آخرین خبر

جلیلی: هر جوان کرمانشاهی می‌تواند یک صادرکننده موفق باشد

منبع
ايرنا
بروزرسانی

ایرنا/ سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مناسبات غلط و فسادی را که مانع پیشرفت کشور می‌شود، باید از پیش روی برداشت. هر جوان کرمانشاهی می‌تواند یک صادرکننده موفق باشد.

«سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سخنرانی خود در کرمانشاه بیان کرد: هر بانک به تنهایی میلیاردها تومان انباشه سرمایه دارد و خلق پول می‌کند و فقط ۶ تا هفت درصد به تورم کشور می‌افزاید اما به یک خواهر روستایی برای پرداخت تسهیلات همراهی نمی‌کند.
وی با تاکید بر اینکه مناسبات غلط و فسادی را که مانع پیشرفت کشور می‌شود، باید از پیش روی برداشت، گفت: هر جوان کرمانشاهی می‌تواند یک صادرکننده موفق باشد؛ این کاری است که باید انجام شود. باید به این سمت برویم که کشور در چهار سال آینده جهش پیدا کند. اگر از یک جهان فرصت صحبت می‌کنیم که باید به یک ایران جهش منجر شود، لازمه آن ایجاد بستر مناسب است که هر ایرانی بتواند نقش پرشکوه خود را ایفا کند.
وقتی می‌گوییم برنامه‌تان چیست، می‌گویند برنامه مهم نیست!
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: یک نگاه این است که بیکاری ۲۲ درصد در سالهای ۹۲ تا ۹۶ را به استان کرمانشاه تحمیل کرد. همان نگاه آمده و می‌گوید ما می‌توانیم کشور را اداره کنیم، برنامه‌تان چیست؟ می‌گوید اینها حرف‌های مهمی نیست. نگاه دیگر این است که با انتخاب شما مردم سال ۱۴۰۰ رقم خورد و شهید رئیسی عزیز کشور و فرصت‌ها و ظرفیت‌های آن را معطل نگذاشت و کار جدی را شروع کرد.
جلیلی تصریح کرد: امروز فریادهای دشمنان از این است که می‌فهمند ملت ایران در مسیر پیشرفت قرار داد در بسیاری از موضوعات در پنج، هفت و ۱۰ کشور اول هستیم. انشالله در مباحث اقتصادی هم کشور ما به رتبه شایسته ملت خواهیم رسید و این انجام نمی‌شود مگر وقتی که همه مردم حضور داشته باشند.
وی گفت: دانشگاه رازی استان کرمانشاه که بارها با اساتید و دانشجویان آن جلسه داشتیم، یکی از موضوعات مهم برای جهش و رفع بیکاری این است که دانشگاه بداند او هم سهم و مشارکت دارد. کرمانشاه استانی که می‌تواند با فعالیت‌های بزرگ اقتصادی، کارهای بزرگی انجام دهد. عزیزان من به شما عرض می‌کنم که آینده پرشکوهی خواهیم داشت. فریادهای دشمنان این است که می‌فهمند امروز ملت در مسیر پیشرفت قرار داد و یک جهان فرصت را به یک ایران جهش و یک کرمانشاه جهش تبدیل خواهد کرد.
با قدرت و عظمت ملت دشمنان جرات نمی‌کنند نگاه چپ به این کشور داشته باشند
جلیلی در جمع مردم کرمانشاه تاکید کرد: در دفاع مقدس بستری فراهم شد که هر جوان و هر فرد در حد توان خود نسبت خود را با جبهه فراهم کرد؛ از آن عزیزی که در جبهه‌ها در خط مقدم حضور پیدا کرد تا مادری که در روستاها نان می‌پخت. هر کدام نقش پرشکوه خود را ایفا کردند و قدرت و عظمتی حاصل شد که دشمنان جرات نمی‌کنند نگاه چپ به این کشور داشته باشند.
وی بیان کرد: آیا امروز هر ایرانی، هر دختر و هر پسر ما، هر قومیت، هر مذهب و همه مردم نمی‌توانند این نقش پرشکوه را در پیشرفت و جهش کشور ایجاد کنند؟ حتما می‌توانند. البته شرط آن این است که نگاه شما یک نگاه متعالی و رو به پیشرفت باشد نه اینکه بگوییم نمی‌شود و یا اگر فلان قرارداد امضا نشود یا فلان توافق صورت نگیرد، نتیجه نمی‌دهد. ملت ما آماده است و باید به آحاد ملت احترام گذاشت.



آخرین خبر کرمانشاه در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today