نماد آخرین خبر

موبایل‌فروش متقلب در زنجان جریمه شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
موبایل‌فروش متقلب در زنجان جریمه شد

ایرنا/ مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان از جریمه ۲ میلیارد و ۶۲۸ میلیون ریالی موبایل فروش متقلب خبر داد.

رضا مظفری، مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان اظهار کرد: پرونده تقلب در ارائه خدمات یک واحد صنفی موبایل فروشی به ارزش یک میلیارد و ۲۴۸ میلیون ریال در شعبه سوم تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان افزود: شعبه با توجه به تخلف تقلب در ارائه خدمات گارانتی متفاوت با توافق صورت گرفته، اتهام را محرز دانست و علاوه بر الزام به پرداخت ۲۴۸ میلیون ریال خسارت در حق شاکی، متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مظفری گفت: بازرسان اتاق اصناف زنجان با دریافت شکایت شاکی، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

این مسئول با بیان اینکه سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی آماده دریافت شکایات مردمی است، گفت: این سامانه مربوط به ثبت شکایات است که مستندات مربوط در آن ثبت و سپس جهت پیگیری به رووسای شعب ارجاع می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطر نشان کرد: در صورتی که مستندات مربوط قابل استناد باشد، پرونده تشکیل و رسیدگی می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه پرونده های وارده به تعزیرات حکومتی در چند بخش رسیدگی‌ می‌شود، خاطر نشان کرد: رسیدگی به پرونده‌های کلان مربوط به پرونده های قاچاق کالا، ارز و خودرو است که با توجه به نوع تخلف، زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد.

آخرین خبر زنجان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today