نماد آخرین خبر

انعقاد ۳۳۰ قرارداد جاری توسط راهداری کهگیلویه و بویراحمد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
انعقاد ۳۳۰ قرارداد جاری توسط راهداری کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد از ۳۳۰ قرارداد جاری با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد تومان طی سه سال اخیر در راهداری استان خبر داد. 

حمیدرضا پیمانجو، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ۷ هزار و ۸۵۹ کیلومتر خط کشی در سطح این استان طی دولت سیزدهم اجرا شده است.
وی اظهارکرد: ۳۳ کیلومتر تعریض ایمن سازی راه‌های استان انجام گرفت.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ترمیم، مرمت و بهسازی ابنیه فنی راه‌های استان خاطرنشان کرد: ۸۸ دستگاه تعمیر و بهسازی شدند، ضمن اینکه ۳۹ نقطه پر تصادف شامل ۷ نقطه مصوب و ۳۲ نقطه ابلاغی اصلاح شدند.
پیمانجو از اجرای هفت هزار و ۸۵۹ کیلومتر خط کشی در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: ۵۴ کیلومتر نیوجرسی و ۳۸ کیلومتر گاردریل در راه‌های استان نصب شد.
وی با بیان اینکه سیستم روشنایی راه و تونل به طول ۲۲ کیلومتر در استان اجرا شد، عنوان کرد: طی همین مدت ۲۷ هزار و ۱۰۰ عدد تجهیزات راه‌ها نصب شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نگهداری و روکش آسفالت راه‌های شریانی اصلی و بزرگراه در سطح استان عنوان کرد: طی سال گذشته ۱۵۴ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت انجام شد.
پیمانجو در خصوص لکه گیری و روکش آسفالته راه‌های روستایی تصریح کرد: سال گذشته ۹۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت لکه گیری و روکش شد، ضمن اینکه بهسازی و آسفالت ۶۱ کیلومتر راه روستایی طی سال گذشته انجام گرفت.
وی بیان کرد: ۸۰ میلیارد تومان نوسازی بهسازی و تعمیرات بخش ساختمان در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در دولت شهید رئیسی انجام گرفت.

آخرین خبر کهگیلویه و بویراحمد در اینستاگرام :
https://instagram.com/yasuj_today