نماد آخرین خبر

راه‌اندازی نهضت مشارکت در انتخابات در کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
راه‌اندازی نهضت مشارکت در انتخابات در کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد

صدا و سیما/ نهضت مشارکت سیاسی با هدف شرکت در انتخابات در کانون های مساجد کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شد.

کریم لایقی اصل، مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان اظهار کرد: با توجه به توزیع جغرافیایی مناسب مساجد در محلات، نقاط مختلف روستایی و ایجاد شبکه گسترده مردمی در این نقاط، تمامی مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خود را مکلف به تلاش مضاعف برای افزایش چشمگیر میزان مشارکت در دور دوم انتخابات و اعتلای بیش از پیش ایران اسلامی کرده‌اند.
وی افزود: در این طرح ابتدا مدیران کانون‌ها، میزان مشارکت سیاسی را سنجیده و درصد تفاضل این دوره با سایر ادوار را ارزیابی، سپس اقدام به برنامه‌ریزی برای افزایش این میزان مشارکت می‌کنند .
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با توجه به اینکه اکثر مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان دارای قدرت نفوذ خوبی در بین مردم مناطق مختلف هستند و از سوی دیگر ائمه جماعات مساجد نیز جایگاه ویژه‌ای در بین مردم دارند، لذا با رهبری و مدیریت ائمه جماعت جهاد تبیینی در سراسر استان در حال راه‌اندازی است.
ائمه جماعات و هادیان سیاسی، بصیرتی با توصیه به بازخوانی سخنان مقام معظم رهبری پیرامون شاخصه های یک نامزد اصلح، راه را برای مردم هموار و انتخاب را آسان تر می کنند.
به طور کلی این طرح شامل گفتگو با موثرین (ریش سفیدان و بزرگان مناطق مختلف)، گفتگو با اهالی در قالب صحبت های چهره به چهره، سخنرانی و تبیین وضعیت، ارتباط تلفنی، ارتباط در فضای مجازی، راه اندازی ستادهای خانگی، کاروان‌های انتخاباتی و حضور گروه های هنری در صورت نیاز، از شیوه‌های مدیریت کانون‌ها برای جذب و هدایت مردم به سوی صندوق‌های انتخابات می‌باشد.
امید است با آگاهی بخشی سیاست دینی و دعوت با حکمت به مشارکت، بار دیگر سرافرازی جمهوری اسلامی و ایران قوی را در این میدان و عرصه حساس به جهانیان نشان دهیم.

آخرین خبر کهگیلویه و بویراحمد در اینستاگرام :
https://instagram.com/yasuj_today