نماد آخرین خبر

حمایت ۲۶۸ نفر از اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه‌های استان قزوین از سعید جلیلی

منبع
فارس
بروزرسانی
حمایت ۲۶۸ نفر از اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه‌های استان قزوین از سعید جلیلی

فارس/ ۲۶۸ نفر از اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه‌های استان قزوین با صدور بیانیه‌ای از سعید جلیلی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

در آستانه برگزاری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ۲۶۸ نفر از اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه‌های استان قزوین با صدور بیانیه‌ای از سعید جلیلی کاندیدای این دوره انتخابات حمایت کردند.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرّحمنِ الرَّحِیم((مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمِ مِنَ المَخلُوقِینَ لَم یَشکُرِ اللهَ عَزَّ وَ جَلَّ))

مردم شریف و مومن قزوین؛ اکنون که حضور انقلابی شما برگ زرین دیگری در تاریخ درخشان این شهر مینودری رقم زده است، جبهه سپاس به آستان پروردگار رحمان و رحیم می ساییم و شما را به پاس این حماسه آفرینی می ستاییم. نیک می‌دانید که برکت و رحمت خداوند در جماعت است و اجتماع آرای مومنین بار دیگر جلوه ید الّلهی را به عرصه عموم نمایان می سازد و قدرت اتحاد را بر همگان آشکار می سازد. امید است همانطور که شجره طیبه جمهوری اسلامی با آرای انقلابی شما در ۸ تیر ماه آبیاری شد، آسمان جبهه مقاومت از برگه های درخشان شما مشعشع از ستارگان امید و اقتدار در ۱۵ تیرماه گردد.

(( اِنَّ اللهَ مَعَ الَّذینَ اتَّقَوا وَ الَّذینَ هُم مُحسنُونَ)) جهش همه جانبه ایران مدیون همت مضاعفی است که در گام تحول آفرین شما رقم خواهد خورد. امید که راه ناتمام شهید جمهور و شهدای خدمت با حضور و اتحاد حماسی شما در انتخابات و انتخاب آقای دکتر سعید جلیلی استمرار یابد. بدینوسیله ما دانشگاهیان استان قزوین با علم به کارآمدی و توانمندی ایشان در مدیریت کلان کشور، حمایت همه جانبه خویش را از برنامه های تدوین شده اعلام می داریم و امیدواریم تا با این اقدام گامی محکم برای برون رفت از مشکلات کشور و جلوگیری از عقب گرد به دوران تلخ دهه ۹۰ برداریم.

آخرین خبر قزوین در اینستاگرام :
https://instagram.com/qazvin_today