نماد آخرین خبر

مجتمع پردیس رسانه و پارک رجایی‌شهر تبریز بهره‌برداری شد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
مجتمع پردیس رسانه و پارک رجایی‌شهر تبریز بهره‌برداری شد

ایسنا/ شهردار تبریز بهره‌برداری از مجتمع پردیس رسانه و هنر و پارک رجایی شهر را کلید زد.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز در آیین افتتاح این مجموعه اظهار داشت: این پروژه شامل مجتمع پردیس رسانه و هنر و همچنین پارک رجائی شهر است که با تخصیص و صرف اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان در اختیار اصحاب رسانه و شهروندان عزیز قرار گرفت.

هوشیار ارتقای سرانه‌های شهری با تاکید بر توسعه زیر ساخت‌های فرهنگی را یکی از اولویت‌های اساسی مدیریت شهری دانست و افزود: با تلاش‌های مستمر و بی وقفه و با بهره‌گیری از توان فنی و مهندسی پرسنل شهرداری، ساختمان پردیس رسانه و هنر در ۲۴ هزار متر مربع مساحت و در شش طبقه سازه‌ای با صرف ۱۴۲ میلیارد تومان هزینه به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه این مجتمع فرهنگی ورزشی مورد استفاده اصحاب رسانه و هنر شهر قرار می‌گیرد، افزود: این مجتمع به عنوان بزرگ‌ترین و منحصر بفردترین مجموعه فرهنگی و هنری شمالغرب کشور، مجهز به سالن بدنسازی و پرورش اندام، فیزیوتراپی، زمین ورزشی، سالن آمفی تئاتر، اتاق کنفرانس، گالری و نگارخانه و… است.

هوشیار از این مجموعه به عنوان ظرفیتی مهم جهت توسعه زیرساخت‌های فرهنگی نام برد و گفت: شهرداری تبریز در کنار توجه به اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی، توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

شهردار تبریز همچنین از اتمام عملیات عمرانی احداث پارک رجایی شهر در مجاورت مجتمع پردیس رسانه و فرهنگ تبریز با هزینه کرد ۳۸ میلیارد تومان خبر داد و گفت: این بوستان جدید به عنوان فضایی تفریحی در کنار مجتمع فرهنگی پردیس رسانه و هنر می‌تواند موجب رونق بخشی هر چه بیشتر شهروندان از این پروژه جدید باشد.

 وی یادآور شد: روز گذشته نیز ۳ پروژه عمرانی با ۴۴ میلیارد ریال اعتبار توسط شهرداری تبریز در حوزه منطقه ۷ به بهره‌برداری رسید.

آخرین خبر آذربایجان شرقی در اینستاگرام :
instagram.com/EAzerbaijan_Today