نماد آخرین خبر

استاندار زنجان: با روضه‌های حاج اصغر بزرگ شدم

منبع
تسنيم
بروزرسانی
استاندار زنجان: با روضه‌های حاج اصغر بزرگ شدم

تسنیم/ استاندار زنجان با اشاره به اینکه برکت زنجان به‌خاطر وجود حسینیه اعظم و وجود پیرغلامانی همچون حاج اصغر گنج‌خانلو و حاج ولی‌الله کلامی است گفت: بنده با روضه‌های حاج اصغر بزرگ شدم.

چهارمین محفل شعر «قرار» استانی تسنیم و مراسم تجلیل از پیرغلامان حسینی استان زنجان با حضور استاندار زنجان، معاون سیاسی امنیتی استانداری، فرماندار زنجان و جمعی از مسئولان استان زنجان و مردم روز یکشنبه 10 تیرماه بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.

در محفل شعر قرار که در آستانه ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان برگزار شد، جمعی از شعرای استانی و ملی ابیاتی را به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تقدیم کردند.

در این برنامه از سه پیرغلام حسینی حاج ولی‌الله کلامی زنجانی، حاج اصغر گنج‌خانلو زنجانی و حاج غلامرضا عینی‌فرد زنجانی تقدیر شد.

محسن افشارچی استاندار زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: برکت زنجان از حسینیه اعظم و پیرغلامانش است.

وی گفت: بنده از بچگی با روضه‌های حاج اصغر گنج‌خانلو بزرگ شدم. همه ما در زنجان به نوعی مدیون حاج اصغر گنج‌خانلو و حاج ولی‌الله کلامی هستیم.

استاندار زنجان گفت: برکت زنجان از این بزرگواران است. همه مداحان قدیم و جدید نیز مدیون این این بزرگواران هستند و امیدوارم خدا حفظشان کند.

 

 

آخرین خبر زنجان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today