نماد آخرین خبر

آماده‌باش محیط‌زیست خراسان شمالی برای آتش‌سوزی‌های احتمالی

منبع
ايسنا
بروزرسانی
آماده‌باش محیط‌زیست خراسان شمالی برای آتش‌سوزی‌های احتمالی

ایسنا/ مدیر کل محیط زیست خراسان شمالی از آماده باش کامل یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان در مواجهه با آتش سوزی احتمالی مناطق حفاظت شده خبر داد. 

رضا شکاریان، مدیر کل محیط زیست خراسان شمالی اظهار کرد: با تشدید گشت زنی نیروهای اجرایی محیط زیست بیش از ۱۰۰ نفر از نیروهای اجرایی و عملیاتی محیط زیست با انجام اقدامات پیشگیرانه در مقابله با اطفای حریق در حالت آماده باش هستند.

وی افزود: بیش از ۲۰ گروه از تیم های پنج نفره واکنش سریع در سطح استان در حالت آماده باش بوده و نیروهای مردمی هم شناسایی و دوره های آموزشی و توجیهی برای این افراد انجام پذیرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تست و آماده بکار بودن تجهیزات اطفای حریق، اطلاع رسانی های محلی در خصوص خطرات آتش زدن بقایای مزارع کشاورزی، شناسایی و مراقبت از نقاط حساس و مستعد، آموزش محیط بانان و مانور آمادگی از دیگر اقدامات ادارات محیط زیست در راستای پیشگیری و آمادگی در جهت اطفای حریق در استان بوده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی افزود: ادارات محیط زیست، محیط بانی های مناطق در سطح استان شماره گویای ۱۵۴۰ آماده دریافت گزارشات و اطلاع رسانی همشهریان عزیز در این زمینه است.

آخرین خبر خراسان شمالی در اینستاگرام :
https://instagram.com/bojnord_today