نماد آخرین خبر

آغاز پروازهای فرودگاه رفسنجان بعد از ۳ سال تعلیق

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
آغاز پروازهای فرودگاه رفسنجان بعد از ۳ سال تعلیق

صدا و سیما/ پروازهای فرودگاه رفسنجان پس از سه سال از سر گرفته شد.

حجت الاسلام اصغر عسکری، امام جمعه رفسنجان با ابراز خرسندی از فعالیت دوباره فرودگاه اظهار کرد: امید است این پرواز‌ها هم ادامه پیدا کند وبه مشهد مقدس نیز پروازی در نظر گرفته شود که مردم بیشتر استفاده کنند.
حجت الاسلام اصغر عسکری افزود: با توجه به وجودچند معدن مهم از جمله مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، میدوک شهربابک و زغالسنگ زرند در همجواری رفسنجان، هر تعداد پرواز در رفسنجان گذاشته شود، جوابگو است و مسافر آن تأمین می‌شود.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس نیز در این مراسم ابراز امیدواری کرد: این پرواز‌ها را به شهر‌های دیگر کشور از جمله مشهد مقدس، کیش و شهر‌هایی که مسافرپذیر است، داشته باشیم. همچنین در  پرواز‌های اربعین هم امیدواریم این کار را انجام دهیم.
احمد انارکی‌محمدی با قدردانی از همت و همراهی مسئولان شهرستان به ویژه شرکت ملی صنایع مس ایران و مجتمع مس سرچشمه رفسنجان افزود: امید است برای مردم رفسنجان، انار، زرند، شهربابک و حتی کرمان بتوانیم  خدمات دهیم.
وی تداوم پرواز‌های رفسنجان را منوط به همت همه مردم و مسافر برشمرد و یادآور شد:  اکنون یک پرواز روز‌های چهارشنبه از تهران به رفسنجان و بالعکس از رفسنجان به تهران برقرار است که امیدواریم در ادامه روز‌های شنبه نیز اضافه شود.
فرماندار رفسنجان گفت: این پرواز‌ها یک روز در هفته آغاز شده امابا توجه به موقعیت شهرستان رفسنجان، انار، شهربابک و زرند، فرودگاه رفسنجان در کنار کرمان می‌تواند به عنوان فرودگاه معین به خوبی پرواز‌ها را پوشش دهد.
پرواز‌های فرودگاه رفسنجان از سال ۱۴۰۰ معلق بود که با حمایت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و خریداری تجهیزات و رفع نواقص آن، مردم رفسنجان اکنون می‌توانند از این امکان بهره ببرند.

آخرین خبر کرمان در اینستاگرام :
Instagram.com/kerman__akhbar