نماد آخرین خبر

۱۲۷ جلد سند مالکیت روستایی در شیروان خراسان شمالی صادر شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
۱۲۷ جلد سند مالکیت روستایی در شیروان خراسان شمالی صادر شد

ایرنا/ رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شیروان گفت: ۱۲۷ جلد سند در سه ماهه نخست سالجاری در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر این شهرستان صادر شد.

براتعلی احمدی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شیروان اظهار کرد: ۸۱ جلد سند روستایی در سه بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه و ۴۶ فقره سند شهری به همت بنیاد مسکن و همکاری اداره ثبت اسناد و املاک روستایی این شهرستان امسال صادر شد.

وی افزود: ۵۸۰ جلد سند مالکیت روستایی سال گذشته در این شهرستان صادر شد که از این تعداد ۳۹۸ فقره روستایی و ۱۸۲ جلد روستایی بوده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شیروان اضافه کرد: در مجموع؛ ۱۵ هزار و ۴۹۴ جلد سند مالکیت روستایی و شهری تاکنون در این شهرستان صادر شده که از این تعداد، ۱۴ هزار و ۴۳۳ فقره آن روستایی بوده است.

وی ادامه داد: طرح سند دار کردن اراضی روستایی طرحی با مزایای فراوان و با هزینه‌ای بسیار پایین برای روستاییان در نظر گرفته شده است که موجب دلگرمی روستاییان برای سکونت در روستاها و در نتیجه تحقق رشد تولید در این مناطق می‌شود.

احمدی با اشاره به تعامل بین بنیاد مسکن و اداره ثبت اسناد و املاک برای صدور اسناد مالکیت تاکید کرد: امید است امسال نیز با تداوم این روند شاهد سنددار شدن طیف وسیعی از جامعه شهری و روستایی باشیم.

آخرین خبر خراسان شمالی در اینستاگرام :
https://instagram.com/bojnord_today