نماد آخرین خبر

اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد ریال برای جبران خسارات سیل مازندران

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد ریال برای جبران خسارات سیل مازندران

صدا و سیما/ سرپرست ریاست جمهوری ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای جبران خسارات سیل مازندران اختصاص داد.

فرج‌الله فتح‌الله‌پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران، از صدور دستور اختصاص اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی توسط سرپرست ریاست جمهوری برای جبران بخشی از خسارات سیل جاده چالوس و جاده سوادکوه خبر داد. ‎
فرج‌الله فتح‌الله‌پور با بیان این‌که سرپرست ریاست جمهوری از نخستین ساعات پس از وقوع هر ۲ حادثه سیل جاده‌های چالوس و سوادکوه پیگیر وضعیت امدادرسانی بود افزود: با نگاه ویژه دکتر مخبر و پیرو پیگیری‌ها و تاکیداتی که از سوی ایشان طی روز‌های اخیر انجام شد، اعتبار قابل توجهی برای جبران قسمتی از خسارت‌های وارد شده به زیرساخت‌های این ۲ محور و ارائه تسهیلات به خسارت‌دیدگان حادثه اختصاص یافت.
وی تصریح کرد: این اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی به زودی پس از انجام مراحل اداری در اختیار استان قرار می‌گیرد و بر اساس اولویت‌ها نیز برای کمک به رفع مشکلات این ۲ منطقه هزینه خواهد شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران خاطرنشان کرد: سرپرست ریاست جمهوری ۲۵ خرداد و ۶ تیر پس از سیل‌های جاده چالوس و جاده سوادکوه در تماس تلفنی با استاندار مازندران بر لزوم تسریع در امدادرسانی و برآورد خسارات به منظور تامین اعتبارات مورد نیاز تاکید کرده بود و طبق وعده‌ای که داده شده بود اکنون شاهد اختصاص اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی هستیم.

آخرین خبر مازندران در اینستاگرام :
https://instagram.com/mazandaran_today