نماد آخرین خبر

راه‌اندازی ۳ بازارچه صنایع‌دستی در مازندران

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
راه‌اندازی ۳ بازارچه صنایع‌دستی در مازندران

صدا و سیما/ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از راه‌اندازی ۳ بازارچه صنایع‌دستی در استان خبر داد.

حسین ایزدی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران اظهار کرد: بازارچه‌های صنایع‌دستی مازندران با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری در راستای شعار سال مقام معظم رهبری در مازندران راه‌اندازی می‌شود.
او با اشاره به راه‌اندازی بازارچه دائمی صنایع‌دستی در مجموعه تفریحی توریستی شهر سبز رامسر با مشارکت مالک و سرمایه‌گذار این طرح توسط معاون صنایع‌دستی، افزود: یک بازارچه دائمی صنایع‌دستی نیز در پارک جنگلی و مرکز تفریحی گردشگری شهید زارع با مشارکت بخش خصوصی این مرکز، با حداقل ۵۰ غرفه در قالب سازه‌های سبک بومی و دائمی طراحی و ساخته شده است و به صورت رایگان توسط انجمن صنعتگران صنایع‌دست در اختیار هنرمندان قرار خواهد گرفت.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از احداث بازارچه دیگری در شهرستان ساری خبر داد و گفت: بازارچه صنایع. دستی دائمی ساری در ۳۰ غرفه در پارک ولایت این شهر با پیگیری معاونت صنایع‌دستی و موافقت معاونت فرهنگی شهرداری ساری به صورت رایگان به انجمن صنعتگران صنایع‌دستی استان واگذار می‌شود.
ایزدی با بیان این مطلب که ایجاد بازارچه و محل دائمی فروش دست ساخته‌های هنری هنرمندان همواره یکی از دغدغه‌های هنرمندان و اداره‌کل میراث‌فرهنگی بوده است؛ تصریح کرد: در صورت تامین فضای مناسب توسط شهرداری‌ها و بخش خصوصی، آمادگی لازم برای ایجاد این بازارچه‌های صنایع‌دستی در سراسر استان مازندران وجود دارد.

آخرین خبر مازندران در اینستاگرام :
https://instagram.com/mazandaran_today