نماد آخرین خبر

برخورد قانونی با منتشرکنندگان عکس تعرفه رأی

منبع
تسنيم
بروزرسانی
برخورد قانونی با منتشرکنندگان عکس تعرفه رأی

تسنیم/ رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: عکسبرداری از برگه‌های تعرفه رأی، هر گونه سوءاستفاده و همچنین انتشار آن در فضای مجازی یا به صورت عمومی ممنوع بوده و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

عباس کاظمی، رئیس ستاد انتخابات استان قزوین در جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات مرحله دوم در استان قزوین ضمن تأکید بر لزوم حفظ امنیت و امانتداری در فرآیند انتخابات تأکید کرد: عکسبرداری از برگه‌های تعرفه رأی، هرگونه سوءاستفاده و همچنین انتشار آن در فضای مجازی یا به صورت عمومی ممنوع بوده و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

کاظمی ادامه داد: علت این ممنوعیت به دلیل جلوگیری از خرید و فروش رأی و هر گونه سوءاستفاده بوده و قطعا با همکاری همه مردم به عنوان برگزارکنندگان اصلی انتخابات، روز جمعه شاهد یک رقابت کاملا سالم از طرف هر دو نامزد انتخابات خواهیم بود. 

وی بیان کرد: حق رأی و انتخابات به عنوان امانتی در دست شهروندان است و حفظ این امانت از اهمیت بالایی برخوردار است، از طرفی امنیت و سلامت انتخابات از اولویت‌های اصلی ستاد انتخابات بوده و هر گونه تلاش برای نقض این اصول با جدیت دنبال و به هرگونه تخلفی با قاطعیت رسیدگی خواهد شد.

وی یادآور شد: این اقدامات به منظور تضمین برگزاری انتخاباتی سالم و عادلانه صورت می‌گیرد تا اطمینان حاصل شود که هر رأی به درستی شمرده و از حقوق شهروندان به خوبی محافظت می‌شود.

کاظمی در ادامه یادآور شد: مانند دور اول انتخابات در 1089 شعبه اخذ رأی از ساعت هشت صبح جمعه همزمان با سراسر کشور انتخابات در استان آغاز خواهد شد و مردم می توانند آرای خود را به صندوق بیندازند.

آخرین خبر قزوین در اینستاگرام :
https://instagram.com/qazvin_today