نماد آخرین خبر

رونمایی از کتاب شعر «شهدای خدمت» در اردبیل

منبع
فارس
بروزرسانی
رونمایی از کتاب شعر «شهدای خدمت» در اردبیل

فارس/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: کتاب شعر شهدای خدمت مجموعه سروده‌های شعرا در سوگ شهید جمهور به مناسبت چهلمین روز فقدان آیت‌الله رئیسی و همراهانش، با حضور شعرا و مسئولان استان اردبیل در شهرستان نمین رونمایی شد.

امیر رجبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: طی فراخوانی که بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی و یارانش برای جمع‌آوری آثار مرتبط شاعران منتشر شده بود، بیش از ۴۰۰ اثر از ۲۳ استان دریافت شد.
وی افزود: بعد از بررسی شعرها در نهایت ۱۷۰ شعر برگزیده برای چاپ در کتاب شعر شهدای خدمت انتخاب شد و امروز در آستانه چهلمین روز عروج شهید رئیسی و یارانش، از این اثر ادبی و فرهنگی نفیس رونمایی می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ادامه داد: ایده و پیشنهاد جمع‌آوری اشعار و تالیف کتاب حاضر از سوی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ارائه شده بود و دکتر احد پیشگر شاعر، ناشر و رئیس انجمن شعر و ادب شهرستان نمین نیز که در تحقیق، چاپ و نشر آثار ادبی دست بالایی دارند، این سروده‌ها را در قالب کتاب به زیور چاپ آراست.
رجبی گفت: آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهوری موفق و محبوب بود و به لحاظ مجاهدت‌ها و فعالیت‌های خستگی ناپذیر، ماندگار شد و ما وظیفه داریم با حضور در پای صندوق‌های آرا در انتخابات ریاست جمهوری در ۱۵ خردادماه، نسبت به میهن و شهدای خدمت ادای دین کنیم.

آخرین خبر اردبیل در اینستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today