نماد آخرین خبر

پرداخت هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی حوزه آی‌سی‌تی در کردستان

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
پرداخت هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی حوزه آی‌سی‌تی در کردستان

صدا و سیما/ مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون، هزار و ۸۶ میلیارد ریال تسهیلات حوزه آی سی تی در قالب تبصره های۱۸ و ۱۶، اشتغال پایدار روستایی و مشاغل خانگی پرداخت شده است.

آرام حیدری، پرداخت هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی حوزه آی سی تی در کردستان اظهار کرد: در قالب تبصره ۱۶ طرح خوداشتغالی،۱۹۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت و برای ۱۳۰ نفر اشتغال ایجاد شد.

وی افزود: در قالب بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰، به ۳۸ طرح ۲۵۱ میلیارد ریال پرداخت شد و ۱۴۷ نفر صاحب شغل شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان یادآور شد: با استفاده از بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ نیز، ۵۴۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به ۶۲ طرح پرداخت و برای ۱۴۲ نفر اشتغال ایجاد شد.

حیدری با اشاره به اینکه در بحث اشتغال پایدار روستایی نیز ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد و ۹۰ نفر مشغول به کار شدند، ادامه داد: در زمینه مشاغل خانگی نیز ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی پرداخت و برای ۱۰ نفر اشتغال ایجاد شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تمام توان و در قالب پرداخت تسهیلات حمایتی و کم‌بهره، از کسب و کار‌های حوزه فاوا و استارتاپ‌ها حمایت می‌کند.

آخرین خبر کردستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online