نماد آخرین خبر

دستگیری 8 عامل درگیری و اوباش در قزوین

منبع
ايرنا
بروزرسانی
دستگیری 8 عامل درگیری و اوباش در قزوین

ایرنا/ فرمانده انتظامی قزوین از دستگیری عاملان تیراندازی و درگیری مسلحانه در شهر بیدستان شهرستان البرز این استان خبر داده و گفت: پلیس در این رابطه هشت نفر را دستگیر کرد.

سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی قزوین اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع دسته جمعی و درگیری مسلحانه تعدادی از اراذل و اوباش در یکی از خیابان های شهر بیدستان، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۳ این شهر به محل حادثه اعزام شدند.
وی تأکید کرد: با حضور مأموران مشخص شد در این درگیری ۶ نفر با سلاح سرد و گرم با ۲ نفر دیگر درگیر شده و پس از تیراندازی و مجروح کردن آنها از محل حادثه متواری شده اند.
ابراهیمی با اشاره به انتقال مجروحان حادثه به مراکز درمانی، ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد رعب و وحشت بین شهروندان، بلافاصله تیم های اطلاعاتی از ماموران وارد عمل شده و در کمتر از ۲۴ ساعت مخفیگاه هر ۶ متهم متواری را در شهرهای قزوین، مهرگان و بیدستان شناسایی و در عملیات های غافلگیرانه پلیس تمامی آنها دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه تحقیقات اولیه حاکی از اختلافات قبلی بین طرفین درگیری بوده و ۲ متهم دیگر نیز در مراکز درمانی تحت نظر هستند، یادآور شد: پلیس به تمامی شهروندان این اطمینان را می‌دهد که هر گونه قدرت نمایی و اقدامات مجرمانه که موجب سلب آسایش عمومی آنها شود با پاسخ سریع و قاطع مأموران انتظامی همراه خواهد بود.

آخرین خبر قزوین در اینستاگرام :
https://instagram.com/qazvin_today