نماد آخرین خبر

هشدار انتخاباتی پلیس فتای هرمزگان

منبع
مهر
بروزرسانی
هشدار انتخاباتی پلیس فتای هرمزگان

مهر/ رئیس پلیس فتا استان هرمزگان گفت: فعالیت کاربران در فضای مجازی به منظور کاهش جرایم انتخاباتی و جلوگیری از انتشار هرگونه شایعه پراکنی بیش از گذشته مورد رصد کارشناسان این پلیس است.

سرهنگ احسان بهمنی، رئیس پلیس فتا استان هرمزگان با اشاره به پایان یافتن تبلیغات مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، بیان داشت: ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با عنایت به تعداد اعضا و سهولت انتشار مطالب و سطح گسترده تبلیغاتی، یکی از بهترین گزینه‌هایی است که پیش روی کاندیداهای محترم ریاست جمهوری قرار دارد و این روش تبلیغی نسبت به سایر روش‌ها، هم هزینه‌های کمتری و هم فراگیری گسترده‌تری دارد.

سرهنگ بهمنی ادامه داد: پلیس فتا بر حسب مأموریت‌های ذاتی و محوله خود به صورت عام فضای مجازی را رصد می‌کند و هرگونه جرایم و موارد مغایر با قوانین و موازین تعیین شده را احصای کرده و به مراجع قضائی اعلام می‌کند.

رئیس پلیس فتا استان ضمن دعوت از هموطنان به حضور حداکثری و پرشور در پای صندوق‌های رأی، تصریح کرد: هدف از تدوین و ابلاغ دستورالعمل فعالیت تبلیغاتی انتخابات در فضای مجازی، بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و فرصت‌های فضای مجازی برای ایجاد شور انتخاباتی، افزایش مشارکت مردمی در انتخابات، مقابله با تخریب و شائبه افکنی علیه نامزدها است.

وی با بیان اینکه یکی از آفت‌های فضای مجازی در دوران انتخابات افزایش شایعات بی پایه و اساس بر علیه اشخاص و گروه‌های سیاسی است، به هموطنان توصیه کرد: ضمن حفظ هوشیاری، از عضویت در گروه‌های ناشناس و ارسال اطلاعات شخصی و حساب‌های مالی به افراد غریبه جدا خودداری کنند و به هیچ عنوان محتوای کذب و شایعات موجود در فضای مجازی را باز نشر نکنند.

آخرین خبر هرمزگان در اینستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today