نماد آخرین خبر

۷ هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات در استان بوشهر

منبع
تسنيم
بروزرسانی
۷ هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات در استان بوشهر

تسنیم/ رئیس ستاد انتخابات بوشهر عوامل هیئت‌های اجرایی انتخابات استان را بیش از ۷ هزار نفر دانست و گفت: در این راستا ۲ هزار و ۸۰۰ ناظر در انتخابات ۱۵ تیرماه در استان بوشهر همکاری می‌کنند.

اکبر پورات، رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر اظهار داشت: برگزاری با شکوه انتخابات 15 تیرماه یک دستاورد بزرگ ملت ایران محسوب می‌شود.

وی انتخاب رئیس جمهور چهاردهم با آرای بالا را منجر به افزایش اقتدار بین‌المللی دانست و بیان کرد: در استان بوشهر 790 شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری از ساعت 8 صبح روز جمعه 15 تیرماه فعالیت خودش را آغاز می‌کند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر 565 شعبه اخذ رأی ثابت و 225 شعبه سیار است تصریح کرد: همزمان با آغاز رأی‌گیری از این تعداد 471 شعبه در شهرها و 319 صندوق اخذ رأی در روستاهای استان بوشهر فعال می‌شود.

پورات آمار واجدین شرایط رأی در استان بوشهر را 806 هزار و 142 نفر اعلام و تصریح کرد: مشارکت مردم در مرحله نخست انتخابات ریاست جمهوری در 8 تیر ماه نسبت به انتخابات 11 اسفند 1.5 درصد افزایش یافت این درحالی است که انتخابات ریاست جمهوری امسال بدون انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاها که نقش مهمی در ترغیب مردم دارند برگزار شد.

وی با اشاره به فعالیت کمیته‌های تخصصی در بخش‌های مختلف تصریح کرد: هیئت‌های اجرایی در 10 شهرستان 17 بخش استان بوشهر تشکیل شده است.

پورات با اشاره به تشکیل ستاد مشارکت انتخابات و قرارگاه جهاد تبیین در استان بوشهر به همراهی تمامی دستگاه‌های اجرایی اضافه کرد: عوامل هیئت‌های اجرایی انتخابات استان بوشهر بیش از 7 هزار نفر است و در این راستا 2 هزار و 800 ناظر در انتخابات 15 تیر ماه همکاری دارند و این انتخابات کاملاً مردمی و ان‌شاءالله همانند دور اول در سلامت و امنیت کامل برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر از توزیع اقلام انتخاباتی شامل تعرفه و دستگاه‌های احراز هویت در شعب اخذ رأی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: دستگاه‌های احراز هویت بروزرسانی شده و آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در 15 تیر است.

وی آمادگی همه نیروها برای برگزاری انتخابات 15 تیر ماه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: تا پایان انتخابات همه عوامل فعالیت می‌کنند و در این مدت ضمن عدم حفاری در سطح معابر شهرستان‌ها، دستگاه‌های خدمات‌رسان در حوزه‌های مختلف در حالت آماده‌باش قرار دارند.

آخرین خبر بوشهر در اینستاگرام :
https://instagram.com/bushehr_akhbar