نماد آخرین خبر

۳۸ هزار ایلامی مشمول پاداش خوش‌مصرفی برق شدند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
۳۸ هزار ایلامی مشمول پاداش خوش‌مصرفی برق شدند

ایرنا/ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام از تخصیص پاداش خوش‌مصرفی به حدود ۳۸ هزار مشترک برق خانگی استان از ابتدای خرداد ماه سال جاری تاکنون خبر داد.

ولی‌الله ناصری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با تاکید بر لزوم تداوم و افزایش همراهی همه‌جانبه هم‌استانی‌های عزیز ایلامی در مدیریت مصرف برق طی هفته آتی، اظهار کرد: از مجموع ۹۳ هزار و ۴۱۶ قبض برق صادره در بخش خانگی استان ایلام از ابتدای خردادماه، حدود ۳۸ هزار قبض، مشمول پاداش خوش‌مصرفی برق شده است.
وی با قدردانی از همکاری مشترکان برق استان ایلام در اجرای برنامه های مدیریت مصرف که منجر به مدیریت موثر مصرف برق در ساعات اوج بار شده است، افزود: این مشترکان خوش مصرف، در صورت مراجعه به نرم افزار برق من می توانند بر روی قبض برق خود، شاهد تخصیص پاداش باشند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام ادامه داد: با توجه به اینکه الگوهای هواشناسی برای هفته پیش رو، افزایش دمای هوا را پیش بینی می کنند انتظار می رود میزان مصرف برق در استان به میزان قالب ملاحظه ای افزایش یابد و این مسأله، حفظ پایداری شبکه برق به ویژه در ساعات اوج بار را با چالش مواجه خواهد کرد.

آخرین خبر ایلام در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/akharinkhabar_ilam/