نماد آخرین خبر

نخستین گروه حجاج زنجانی وارد زنجان شدند

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
نخستین گروه حجاج زنجانی وارد زنجان شدند

صدا و سیما/ مدیر فرودگاه شهدای زنجان گفت: هواپیمای نخستین گروه از زائران بیت الله الحرام این استان شامل ۲۶۲ نفر عصر امروز در فرودگاه این شهر بر زمین نشست.

محمدجواد یگانه، مدیر فرودگاه شهدای زنجان اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده حجاج زنجانی روز‌های ۱۵، ۱۶، ۱۷ و ۱۸ تیرماه در قالب ۶ پرواز از جده به استان باز می‌گردند.

وی افزود: نخستین پرواز حجاج زنجانی ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه دیروز در فرودگاه زنجان به زمین نشست و پرواز دوم نیز ساعت یک و ۵۵ دقیقه بامداد امروز انجام خواهد شد.

به گفته مدیر فرودگاه شهدای زنجان پرواز سوم نیز با ۲۸۰ مسافر شنبه ۱۶ تیرماه ساعت ۱۲ و ۵۵ دقیقه انجام می‌شود و پرواز چهارم نیز در همان روز ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه در فرودگاه زنجان به زمین خواهد نشست.

یگانه افزود: پنجمین پرواز حجاج استان، یکشنبه ۱۷ تیرماه ساعت ۱۷ وارد فرودگاه زنجان می‌شود و آخرین پرواز حجاج بیت‌الله الحرام استان نیز ساعت ۳ و ۲۰ دقیقه بامداد روز دوشنبه ۱۸ تیر ماه از سرزمین وحی به فرودگاه شهدای زنجان وارد خواهد شد.

مدیر فرودگاه شهدای زنجان ادامه داد: این فرودگاه در سال ۱۴۰۲ به ۲۴۰ پرواز مسافربری داخلی و خارجی با ۲۰ هزار و ۸۴۳ مسافر و ۹۸۲ پرواز غیر مسافری خدمات ارائه کرد.

وی گفت: در سال ۱۴۰۱ نیز از این فرودگاه ۳۲ پرواز مسافربری داخلی و خارجی با سه هزار و ۳۷۹ مسافر انجام و به هزار و ۳۷۲ پرواز غیر مسافری خدمات ارائه شده بود.



 

آخرین خبر زنجان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today