نماد آخرین خبر

بدرقه برادران المپیکی تنیس روی میز با حضور استاندار

منبع
فارس
بروزرسانی

فارس/ استاندار مازندران گفت: نیما و نوشاد عالمیان دو برادر بابلی که هر دو سهمیه ایران در رشته تنیس روی میز مردان المپیک پاریس را به خود اختصاص داده‌اند، افتخار ورزش ایران هستند. ‎

یوسف نوری، استاندار مازندران به‌همراه علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان و پیرفلک فرماندار بابل در منزل نیما و نوشاد عالمیان حضور یافت.

این دیدار به منظور بدرقه، تکریم و قدردانی از برادران عالمیان که در راه کسب دو سهمیه المپیک تلاش های کم نظیری داشتند صورت گرفت.

نوری با حضور در منزل نیما و نوشاد عالمیان در بابل ضمن تاکید بر لزوم حمایت از این قهرمانان، گفت: این ۲ برادر در رشته تنیس رکوردهای خوبی ثبت کرده‌اند که شایسته قدرشناسی است.

وی اظهار کرد: این دو ورزشکار بابلی برای سومین بار است که به المپیک راه یافتند که با توجه به رقابت سنگین این رشته ورزشی در آسیا کار ارزشمندی انجام دادند.

نوری با اشاره به این که برادران عالمیان جمعه هفته جاری برای برگزاری بازی های المپیک راهی پاریس می شوند، ابراز امیدواری کرد: شاهد درخشش این ورزشکاران نامی در عرصه المپیک باشیم.

استاندار مازندران بر لزوم حمایت شغلی از قهرمانان ورزشی از جمله این عزیزان، اظهار کرد: گره گشایی از مشکلات این ورزشکاران از دغدغه های جدی مسؤولان اجرایی استان محسوب می‌شود.

نوری افزود: باید در استان زمینه‌ای فراهم شود که این نخبگان ورزشی دانش خود را به نوجوانان انتقال دهند تا سیر تکاملی افتخارآفرینی در ماندران تداوم داشته باشد.

آخرین خبر مازندران در اینستاگرام :
https://instagram.com/mazandaran_today