نماد آخرین خبر

شروع رویایی تی‌تی‌ها در نقل‌ و انتقالات

منبع
ايسنا
بروزرسانی
شروع رویایی تی‌تی‌ها در نقل‌ و انتقالات

ایسنا/ تیم تراکتور شروع خوبی در نقل‌ و انتقالات تابستانی داشت.

نقل‌ و انتقالات تابستانی لیگ‌ برتر به‌ سان هوای این فصل، گرم است. هرچه به شروع لیگ بیست‌وچهارم نزدیک‌تر می‌شویم حال‌ و هوای نقل‌ و انتقالات هم داغ‌تر می‌شود.

تراکتور در فصول گذشته همواره در صدر اخبار نقل‌ و انتقالاتی بوده است و این فصل هم از این قضیه مستثنی نیست. تی‌تی‌ها دوباره به سراغ خریدهای پر سر و صدا رفته و حسابی غوغا به پا کردهاند.

ولو اینکه تراکتور در فصول گذشته ستارگان ایرانی و داخلی پرشماری جذب کرده بود، دستش از جام لیگ‌ برتر دور ماند و فتح جام حذفی تنها افتخار تی‌تی‌ها در دوران تیمداری مالک متمول تبریزی لقب گرفت.

به گزارش ایسنا، این فصل بعد از کش‌ و قوس‌های بسیار درباره وضعیت مالکیتی تراکتور، زنوزی در اتفاقی قابل پیش‌بینی به مالکیت ادامه داد و فعالیت‌های نقل‌ و انتقالاتی قرمزپوشان از این هفته آغاز شد.

اسکو در تبریز

تی‌تی‌ها فصل گذشته بعد از جدایی پاکو خمس، نیمکت خود را به حمید مطهری سپرده‌اند. عملکرد مطهری در کوتاه‌مدت مثبت بود، اما آن‌ها دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم‌ ملی را به‌عنوان سکان‌دار جدید معرفی کردند.

اسکوچیچ در حالی به‌عنوان نفر اول نیمکت این تیم معرفی شد که مدت زمان حضور هیچ مربی‌ای در شش فصل اخیر در تراکتور به یک فصل کامل هم نرسیده است.

با این حال وظیفه سنگینی روی دوش مرد کروات خودنمایی می‌کند. تنها افتخار سرمربی سابق تیم‌ ملی ایران در دنیای مربیگری، قهرمانی در دو جام حذفی و یک سوپرجام در کرواسی و اسلوونی است. او حالا به ماجراجویی خود در تراکتور ادامه خواهد داد و به اصلی‌ترین امید پرشورها برای دستیابی به رویای بزرگ فتح لیگ‌ برتر تبدیل شده است.

اسکو درحالی برای ششمین بار به فوتبال ایران برگشته که در ۱۲ مسابقه‌ای که روی نیمکت تیم‌ ملی زیر ۲۱ سال کرواسی نشست، متحمل پنج شکست شد و چهار پیروزی و سه تساوی را ثبت کرد.

پاتک تراکتور به پرسپولیس!

بعد از مشخص شدن وضعیت نیمکت، نوبت به رونمایی از خریدهای تابستانی تراکتور رسید. انتقال مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر به تراکتور پر سر و صدا بود. دو ستاره فصل گذشته پرسپولیس که نقش مهمی در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت ایفا می‌کردند، راهی اردوی رقیب دیرینه شدند.

تراکتور دو ستاره رقیب را جذب کرد تا ضمن تقویت ترکیب خود باعث تضعیف پرسپولیس، یکی از مدعیان جدی قهرمانی شود.

تراکتور همزمان با جذب اسماعیلی‌فر و ترابی مذاکرات خود با علیرضا بیرانوند را هم پیش برد. بیرو که قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرده بود، سرانجام راهی تراکتور شد تا سومین ستاره فصل گذشته پرسپولیس هم راهی تبریز شود. البته این انتقال با حواشی مختلفی از جمله شکایت پرسپولیسی‌ها از تراکتور همراه شد.

جدیدترین بمب تراکتور در نقل‌ و انتقالات تابستانی مهند علی، مهاجم گلزن تیم ملی عراق بود. مهاجم ۲۴ ساله فصل گذشته الشرطه سابقه بازی برای الکهربا و النفت عراق، الدحیل و السیلیه قطر، پورتیموننزه پرتغال و آریس سالونیکی یونان را در کارنامه دارد. او در سال‌های اخیر پای ثابت اردوهای تیم ملی عراق بوده است. او در ۴۳ بازی ملی موفق به زدن ۱۹ گل شده است و حالا نخستین خرید خارجی تی‌تی‌ها در فصل جدید لقب گرفت.

خروجی‌های تراکتور چه کسانی هستند؟

گستاوو واگنین، صفا هادی، ارسلان مطهری، میلوش دلتیچ و سیامک نعمتی بازیکنانی هستند که جدایی‌شان از جمع تی‌تی‌ها قطعی شده است. در واقع به‌جز ریکاردو آلوز، همه بازیکنان خارجی تراکتور از این تیم جدا شده‌اند.

همچنین با حضور بیرانوند، احتمال جدایی حسین‌پور حمیدی از تراکتور زیاد شده است. با این حال دو فصل از قرارداد او با تراکتور باقی مانده است و برای هرگونه جدایی باید توافق این تیم را به‌دست آورد.

آخرین خبر آذربایجان شرقی در اینستاگرام :
instagram.com/EAzerbaijan_Today

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره