نماد آخرین خبر

یک مدافع لیگ برتری به فجر سپاسی پیوست

منبع
ايرنا
بروزرسانی
یک مدافع لیگ برتری به فجر سپاسی پیوست

ایرنا/ حسین سالکی مدافع راست فصل گذشته تیم لیگ برتری استقلال اهواز، با قراردادی ۲ ساله به عضویت تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز پیوست، این چهارمین  بازیکن لیگ برتری است که فجری‌ها به خدمت گرفته‌اند.

سیاست باشگاه فجر مبنی بر قوی بستن تیم برای صعود به لیگ برتر موجی از شادی در دل هواداران این تیم ایجاد کرده است تا پس از حدود چهار سال بتوانند به سطح اول فوتبال کشور بازگردند برای همین هم کادرفنی باشگاه و بازیکنان تغییر کرده است.
حسین ساکی فصل که گذشته در پست دفاع راست بازی می کرد در ۲۷ دیدار برای استقلال اهواز در لیگ برتر بازی کرده است ضمن اینکه این بازیکن در گذشته با پیراهن صنعت نفت آبادان هم سابقه بازی در لیگ برتر را دارد.
پیش از این رضا امانی نژاد از صنعت نفت آبادان ، ساسان جعفری بازیکن سابق ملوان انزلی و آلومینیوم اراک و سجاد جعفری هافبک فصل گذشته شمس آذر قزوین با قراردادی ۲ساله به عضویت تیم فجر در آمده بودند.
کادر جدید تیم فجر
همچنین فجری ها پس از اینکه پیروز قربانی را به عنوان سرمربی جدید معرفی کردند، مهرزاد معدنچی بازیکن اسبق تیم فجر و پرسپولیس که اهل استان فارس است به همراه حبیب شاکری بازیکن اسبق پاس تهران، سعید رمضانی دروازه بان اسبق استقلال تهران، علی رعیت مربی بدنساز اهل گچساران و ایمان موسوی هم که اهل استان فارس به عنوان آنالیزور، دستیاران کادر فنی تیم فجر را تشکیل می دهند.

آخرین خبر فارس در اینستاگرام :
https://instagram.com/fars.online