نماد آخرین خبر

نرخ بیکاری در کردستان کمتر از 8 درصد است

منبع
فارس
بروزرسانی
نرخ بیکاری در کردستان کمتر از 8 درصد است

فارس/ استاندار کردستان گفت: نرخ بیکاری در کردستان در بهار امسال به کمتر از 8 درصد رسیده که این رقم در تاریخ این استان بی‌نظیر است.

اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان اظهار کرد: این پروژه ظرفیت خاصی برای استان کردستان و شهر سنندج است امیدواریم از این ظرفیت گردشگری بتواند زمینه رونق هرچه بیشتر توسعه گردشگری را فراهم آورد.

وی اضافه کرد: این مجموعه آبرومندی برای حوزه گردشگری استان است امیدواریم پر از خیر و برکت برای استان باشد و سرمایه گذار بتواند این مجموعه را توسعه و بستر اجرای پروژه‌های دیگر را کلید بزند.

وی تصریح کرد: سال گذشته با حضور وزیر میراث بازدیدی از این پروژه داشتیم و امروز شاهد اجرای آن هستیم در زمینه مسیر دسترسی نیز طرح مناسبی باید با استفاده از دیدگاه سرمایه‌گذار و متولیان امر اجرا شود.

استاندار کردستان افزود: اعتبار مورد نیاز برای اتمام کامل پروژه از محل اعتبارات استانی اختصاص و با پیگیری فرماندار زمینه تامین و تخصیص آن فراهم شود.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه اتفاقات خوبی در حوزه زیرساخت‌های گردشگری در سطح استان انجام شده اما کافی نیست، گفت: نبود زیرساخت‌های لازم در حوزه گردشگری موجب شده در راستای جذب گردشگران تبلیغاتی انجام ندهیم باید در این زمینه به ویژه در زمینه احداث زیرساخت‌های اسکانف مهمان پذیر و غیره گام برداریم.

آخرین خبر کردستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online