نماد آخرین خبر

اضافه شدن ۱۴ حلقه چاه جدید به ظرفیت تأمین آب اسلامشهر

منبع
ايرنا
بروزرسانی
اضافه شدن ۱۴ حلقه چاه جدید به ظرفیت تأمین آب اسلامشهر

ایرنا/ مدیرعامل شرکت آبفای جنوب غرب استان تهران گفت: ۱۴ حلقه چاه جدید در ۱۰ ماه اخیر به ظرفیت تامین آب اسلامشهر افزوده شده که همین امر باعث شده تا امروز مشکلی در تامین آب شرب این شهرستان نداشته باشیم.

ابراهیم یزدیان، مدیرعامل شرکت آبفای جنوب غرب استان تهران با اشاره به اجرای طرح های مختلف آب و فاضلاب توسط این شرکت روز سه شنبه اظهار داشت: حفر و بهره برداری از چاه های جدید با موانع و سختی های فراوانی مواجه بود که با حمایتهای فرماندار شهرستان و همراهی سایر مسئولان اجرایی شد.

وی همچنین به اقدامات انجام شده جهت بهبود آبرسانی به ساکنان واوان نیز اشاره کرد و گفت: پنج مورد از چاههای جدید حفر شده به این منطقه اختصاص دارد. همچنین با اصلاح ایستگاه پمپاژ مرکزی واوان معضل افت فشار آب در این منطقه به‌ویژه در محلات امام زاده عیسی(ع)، فرهنگیان و ... به حداقل رسیده است.

یزدیان با بیان اینکه وقوع دو حادثه شکستگی خطوط انتقال آب به دلیل حفاری در ماه گذشته باعث افت فشار چند ساعته آب در واوان شد، ادامه داد: به جز این دو حادثه روند آبرسانی به مردم بدون مشکل انجام شده، همچنین در برخی مجتمع ها نیز نقص در تجهیزات داخلی این مجتمع ها از جمله عدم استفاده صحیح از پمپ و مخزن اختلالاتی را ایجاد کرده بود که با حضور کارشناسان فنی آبفا این موارد نیز برطرف شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه تکمیل خط انتقال آب از مخزن گلدسته به اسلامشهر و تکمیل مخزن ۵ هزار مترمکعبی واوان آبرسانی به مردم در این شهرستان را به مراتب بهبود خواهد داد، افزود: در این ایام اوج مصرف نیازمند همراهی بیش از پیش مردم با مصرف بهینه آب هستیم و امیدواریم با اعمال مدیریت مصرف آب در منازل، ادارات، واحدهای صنفی و تولیدی شاهد تداوم پایداری آب در شبکه شهرستان اسلامشهر باشیم.




آخرین خبر تهران در اینستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran