نماد آخرین خبر

طرح ملی «جهت» در ایلام اجرایی شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
طرح ملی «جهت» در ایلام اجرایی شد

ایرنا/ مدیرکل دفتر نظارت وزارت ورزش و جوانان از اجرایی شدن طرح ملی جهت (جوان، همت، تعالی) به صورت آزمایشی در استان ایلام خبر داد.

روح‌الله رمضانی، مدیرکل دفتر نظارت وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: طرح جهت با هدف توانمندسازی جوانان نخبه شهرستان‌ها برایعضویت در ستاد ساماندهی امور جوانان استان و پیگیری مسائل و مشکلات آنان از امروز به صورت پایلوت در استان ایلام اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه در طرح جهت مشکلات جوانان در حوزه‌های مختلف در این قالب شناسایی و پیگیری می شود، افزود: اعتبارات ویژه‌ای از سوی وزارت ورزش و جوانان برای اجرای این طرح تخصیص خواهد یافت.

مدیرکل دفتر نظارت وزارت ورزش و جوانان ابراز کرد: جوانان از مشکلات خود بهتر آگاهند و در قالب این طرح، می‌توانند به موضوع شناسایی و رفع این مسائل و مشکلات ورود پدا کنند.

رمضانی خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح، بودجه‌ای از سوی استانداری‌ها و وزارت ورزش و جوانان اختصاص می‌یابد و در قالب این طرح، جوانان پیگیر مشکلات مربوط به خود در دستگاه‌های مختلف اجرایی شده و موضوعات را رصد و پیگیری خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف این وزارتخانه کاهش مشکلات در حوزه جوانان است، افزود: در این راستا اقدامات شایانی در دولت سیزدهم اجرایی و انجام شده و با وجود اینکه در ستاد ساماندهی امور جوانان ۲۴ دستگاه اجرایی حضور دارند و وزارت ورزش و جوانان به عنوان دبیرخانه این ستاد انجام وظیفه می کند، اما این وزارت به عنوان دستگاه برتر در حوزه فعالیت جوانی جمعیت شناخته شد.

مدیرکل دفتر نظارت وزارت ورزش و جوانان با بیان این که ایجاد خانه‌های جوان پایگاهی برای هویت‌سازی جوانان است، گفت: راه اندازی خانه‌های جوان در دستور کار وزارت ورزش و جوانان است و در حال حاضر بیش از ۱۰۰ خانه جوان در نقاط مختلف کشور راه اندازی شده و به همین تعداد نیز خانه جوان در کشور در دست احداث است.



آخرین خبر ایلام در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/akharinkhabar_ilam/