نماد آخرین خبر

واکنش عضو شورای شهر کرج به تبلیغ اتوبوس برقی توسط یک بلاگر

منبع
ايمنا
بروزرسانی
واکنش عضو شورای شهر کرج به تبلیغ اتوبوس برقی توسط یک بلاگر

ایمنا/ عضو شورای اسلامی شهر کرج ضمن انتقاد از روابط عمومی شهرداری کرج گفت: مگر در این کلان‌شهر ظرفیت تبلیغ یا نشر خبر نیست که ردیف‌های احتمالی بودجه را خرج بلاگرهای پرخطر کنیم.

جواد چپردار، عضو شورای اسلامی شهر کرج در نطق پیش از دستور یکصد و هفتاد و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج از مدیران، همکاران و خادمان شهرداری در برپایی با شکوه عزای حسینی قدردانی و اظهار کرد: با وجود آنکه رئیس و عضو شورای اسلامی شهر در صحن علنی بابت تبلیغات نامتعارف و حضور یک بلاگر برای تبلیغات اتوبوس شهری به شهردار تذکر دادند، اما شهردار در صحن علنی حاضر نشد تا به سبب این خطا عذرخواهی کند.
وی افزود: سوء تدبیر، ولع رونمایی و انحراف طریق به خطا و سپس سکوت منجر شده است، حقیقت آن است که واقعه عاشورا در نبود بصیرت، غرور و منفعت‌طلبی در تاریخ حادث شد.
عضو شورای اسلامی کرج خطاب به رئیس شورای شهر، تأکید کرد: قرار من آن بود که به احترام دهه محرم تا پاسخ شفاف، برخورد قاطع و طریق صواب صبوری کنم، اما در سکوت متولیان فرهنگی استان تکدر خاطر مردم فهیم، مطالبه شهروندان، انتظار دلسوزان انقلاب و از همه مهم‌تر آرمان ۴ هزار شهید این کلان‌شهر یا استان به ما اجازه تعلل بیش از این نمی‌دهد.
چپردار خطاب به شهردار بیان کرد: شما که داعیه انتساب شهدا را دارید، حتی اگر بی‌اطلاع از خطا هم بوده‌اید قاصر در تکالیف هستید، چه رسد به آنکه در جریان فرآیند این انحراف احتمالاً مطلع یا خدایی ناکرده دخیل بوده باشید.
وی اضافه کرد: خوب است بدانیم بیشترین فصل مشترک در وصایای شهیدان، توصیه به حفظ حجاب بوده و روابط عمومی شهرداری شما این حرمت را شکسته است.
عضو شورای اسلامی کرج طی تذکری به شهردار، ادامه داد: خوب است بدانیم بیشترین فصل مشترک در وصایای شهیدان، توصیه به حفظ حجاب بوده و روابط عمومی شهرداری شما این حرمت را شکسته است، سؤال من آن است که مگر در این کلان‌شهر ظرفیت تبلیغ یا نشر خبر نیست که ردیف‌های احتمالی بودجه را خرج بلاگران پرخطر کنیم.
چپردار اضافه کرد: در میان همکاران شهرداری برای مدیریت روابط عمومی احدی را به شایستگی نیافته‌اید که مأمور پستی را به کار گمارده‌اید، جایگاه تبلیغ، قلم و خبر را از دست اهالی آن نباید گرفت، این یک جا را به قداست قلم بی خیال غنایم باشیم.
وی ادامه داد: مگر در این کلان‌شهر ظرفیت تبلیغ یا نشر خبر نیست که ردیف‌های احتمالی بودجه را خرج بلاگران پرخطر کنیم.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: با تذکر شدید نسبت به قصور ادارات کل بازرسی و حراست شهرداری در پیشگیری از وقوع این نوع از تخلفات، بدون هیچ قضاوتی درخواست می‌کنم تا ادارات کل با فوریت گزارش ممیزی فرایند ضبط و نشر کلیپ تبلیغات اتوبوس برقی را به شورا ارائه دهند تا مشخص شود که این بلاگر رایگان و برای رضای خدا زحمت این تبلیغ را بر خود روا داشته یا با هماهنگی عوامل شهرداری، خطوط، اتوبوس، راننده، مسافرگیری، ریال و یا شاید هم دلار متنعم شده است.
چپردار افزود: البته رصد این طریق مرجع و ناظر گمنام دیگری نیز دارد و ما در شورا تنها در حد تذکر، بررسی یا سؤال تکلیف مقرر داریم، قضاوت یا راست‌آزمایی تحقق نقض قانون با دستگاه نظارت یا قضایی است.

آخرین خبر البرز در اینستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday