نماد آخرین خبر

نمایشگاه‌ تخصصی لوازم خانگی در تبریز گشایش یافت

منبع
ايرنا
بروزرسانی
نمایشگاه‌ تخصصی لوازم خانگی در تبریز گشایش یافت

ایرنا/ سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی لوازم خانگی و بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی حرارتی، برودتی و سیستم‌های تهویه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز گشایش یافت.

این نمایشگاه چهار روزه از امروز تا پنجم مردادماه امسال در سالن‌های شهریار، پروین اعتصامی و امیرکبیر نمایشگاه بین‌المللی تبریز برای بازدید فعالان این صنایع و علاقه‌مندان برپا است.
در سی و دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی لوازم خانگی، استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، البرز، سمنان، فارس، کردستان، قم و قزوین و نمایندگانی از کشورهای ترکیه، چین و کره جنوبی شرکت دارند.
در این نمایشگاه انواع لوازم خانگی، یخچال، فریزر، ماشین های لباسشویی و ظرفشویی، اجاق گاز، سینک ظرفشویی، جاروبرقی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، فرش ماشینی، سیستم های صوتی و تصویری، تجهیزات آشپزخانه، سماور و تصفیه آب به نمایش گذاشته شده است.
در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی تخصصی حرارتی، برودتی و سیستم های تهویه نیز استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، اصفهان، مازندران، خراسان رضوی، اردبیل، البرز و قزوین و نمایندگانی از کشورهای ترکیه، چین و ایتالیا شرکت کرده اند.
در این نمایشگاه انواع لوله و اتصالات پلی پروپیلن، رادیاتور آلومینیومی شوفاژ، مشعل های گازی و گازوئیل سوز، جا حوله ای، دستگاه های چیلر، فن کویل، هواساز، آبگرمکن گازی و دیواری، تاسیسات خانگی، دیگ های بخار، شیرآلات صنعتی، سیستم های تهویه مطبوع، کولر، برج های خنک کننده، انواع پمپ، لرزه گیرهای صنعتی و آتش نشانی به نمایش گذاشته شده اند.
این نمایشگاه‌ها از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برای بازدید فعالان صنایع لوازم خانگی و سیستم های حرارتی و برودتی و علاقه مندان به این صنایع در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز برپا هستند.

آخرین خبر آذربایجان شرقی در اینستاگرام :
instagram.com/EAzerbaijan_Today