نماد آخرین خبر

یک‌هزار و ۴۰۰ معلم جدید وارد آموزش و پرورش زنجان می‌شوند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
یک‌هزار و ۴۰۰ معلم جدید وارد آموزش و پرورش زنجان می‌شوند

ایرنا/ مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مهرماه امسال حدود هزار و ۴۰۰ نفر از پذیرفتگان آزمون‌های استخدامی و دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان به عنوان معلمان جدید وارد مدارس استان می‌شوند.

علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان اظهار داشت: امسال در راستای کیفیت بخشی به حوزه پرورشی در سطح ملی برای نخستین بار پس از یک دهه، ‌نیروهای استخدامی به عنوان مربیان تربیتی و مشاوران در مدارس و مراکز مشاوره استان حاضر می شوند و خدمات لازم را به دانش آموزان ارائه می دهند.
وی ادامه داد: با وجود جذب نیروهای جدید، ‌میزان خروجی نیروهای بازنشسته از آموزش و پرورش استان نیز قابل توجه توجه بوده و نسبت به سال های قبل بالاتر خواهد بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: تلاش ما این است نیروهای در معرض بازنشستگی را نسبت به ادامه خدمت ترغیب کنیم و در این زمینه گفت و گو با افراد جامعه هدف را در دستور کار داریم.
اسماعیلی اظهار داشت: در مجموع دغدغه ما این است مهرماه امسال، آیین بازگشایی مدارس را با کمترین مساله در استان برگزار کنیم و کمبودی از جهت فضاهای فیزیکی و همچنین نیروهای آموزشی در استان نداشته باشیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: بر اساس برآوردهایی که بر پایه موالید نیمه دوم سال ۱۳۹۶ و نیمه اول ۱۳۹۷ انجام شده است، امسال ۱۹ هزار و ۵۶۷ دانش آموز کلاس اولی وارد مدارس استان می‌شوند.

آخرین خبر زنجان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today