نماد آخرین خبر

روز ملی کرمانشاه فرصتی برای معرفی ظرفیت‌ها

منبع
مرصاد نيوز
بروزرسانی
روز ملی کرمانشاه فرصتی برای معرفی ظرفیت‌ها

مرصاد نیوز/ رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه با اشاره به استان کرمانشاه نیازمند معرفی به مردم سراسر کشور است، گفت: روز ملی کرمانشاه فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های این استان محسوب می‌شود.

ایمان درخشی، رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی روز پنج مردادماه همزمان با عملیات غرورآفرین مرصاد این روز به‌ نام روز ملی کرمانشاه نام‌گذاری شده است تا یادآور رشادت‌ها و افتخارآفرینی مردمان این دیار باشد.
رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه گفت: ثبت رسمی روز ملی کرمانشاه فرصت ویژه و مغتنمی برای استان کرمانشاه محسوب می‌شود تا بتوانیم فرصت‌ها و ظرفیت‌های خود را در عرصه‌های مختلف تشریح و تبیین کنیم و زمینه رشد و پیشرفت روزافزون این استان را فراهم کنیم.
درخشی تصریح کرد: عملیات غرورآفرین مرصاد یادآور ایثار و فداکاری رزمندگانی است که در مقابل گروهک منافقین ایستادند و اجازه ندادند نقشه‌های شوم آنها عملی شود زیرا منافقین با حمله مرزهای کشور جنایات بسیاری را علیه مردم ایران رقم زدند، زنان و کودکان بسیاری را به شهادت رساندند.
وی ادامه داد: سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه به مناسبت روز ملی کرمانشاه مراسم عصر شعر مرصاد، تجلیل از فعالان فرهنگی و مسابقه فوتبال ویژه شهدای عملیات مرصاد را برگزار خواهد کرد.
رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین همزمان با روز کرمانشاه فضاسازی شهر کرمانشاه را ویژه این ایام خواهیم داشت به‌نحوی که در این امر به ویژگی‌های استان کرمانشاه شامل جهان‌شهر خلاق خوراک، اربعین حسینی، یادمان‌های دفاع مقدس و... را استفاده کرده‌ایم.
درخشی عنوان کرد: همزمان با روز ملی کرمانشاه آغاز طرح شهروندان مسئولیت‌پذیر در شهر کرمانشاه به‌نام شهیر را خواهیم داشت که از افرادی که خدمات عام‌المنفعه مانند ویزیت رایگان پزشکان، ارائه خدمات و... را انجام می‌دهند تجلیل و تقدیر می‌شود.

آخرین خبر کرمانشاه در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today