نماد آخرین خبر

خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس برقی جدید برای شهر اراک

منبع
ايمنا
بروزرسانی
خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس برقی جدید برای شهر اراک

ایمنا/ شهردار اراک گفت: قرارد نهایی خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس برقی جدید برای این شهر در دومین روز از مرداد سال جاری در شرکت ایران خودرو دیزل نهایی شد.

علیرضا محمودی، شهردار اراک اظهار کرد: با توجه به نیاز شهر اراک به نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی اتوبوس و در ادامه روند برقی سازی ناوگان اتوبوسرانی در راستای کاهش آلاینده‌های زیست محیطی، قرارداد خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس برقی جدید روز سه‌شنبه دوم مرداد سال جاری در شرکت ایران خودرو دیزل نهایی شد.
وی افزود: مقرر شده است تا قبل از مهر سال جاری و آغاز سال تحصیلی جدید و همزمان با ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ساخت ایستگاه شارژ، ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر اراک ملحق شود.
شهردار اراک خاطرنشان کرد: توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی از موضوعاتی است که در دوره ششم فعالیت شورای اسلامی شهر و شهرداری به آن توجه ویژه شد.
محمودی لزوم توجه به حفظ محیط زیست را از موضوعات مهم کلان‌شهرها عنوان کرد و گفت: در کنار توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی، کمک به حفظ محیط زیست از دیگر جنبه‌هایی بود که شهرداری اراک را بر آن داشت تا به سمت استفاده از ناوگان حمل‌ونقل با سوخت پاک به ویژه اتوبوس‌های برقی حرکت کند.

آخرین خبر استان مرکزی در اینستاگرام :
https://instagram.com/markazi_today