نماد آخرین خبر

کرمانی‌ها هفته آینده باز هم منتظر گرم‌تر شدن هوا باشند

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
کرمانی‌ها هفته آینده باز هم منتظر گرم‌تر شدن هوا باشند

باشگاه خبرنگاران/ کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: اوایل هفته آینده افزایش دما در سطح استان پیش بینی می شود.

فهیمه راستی، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابری است، اظهار کرد: ضمن افزایش ابر در ارتفاعات مرکزی، مناطق جنوبی و غربی استان کرمان، بارش رگبار پراکنده باران همراه با رعد وبرق دور از انتظار نیست.
وی با بیان اینکه طی این مدت وزش باد و گردوخاک را در سطح استان داریم، افزود: در مناطق شمال، شمال غربی، مرکز و جنوب شرقی استان کرمان، وزش باد نسبتا شدید به همراه گردوخاک دراین مناطق پیش بینی می‌شود.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان افزود: با توجه به وزش باد و گردوخاک در سطح استان و انتقال ریزگرد‌ها از کویر مرکزی، کاهش کیفیت هوا، انتقال ریزگرد، خیزش گردوخاک و کاهش دید افقی در این مناطق دور از انتطار نیست.
وی با بیان اینکه اوایل هفته آینده افزایش دما را در سطح استان داریم، بیان داشت: با توجه به روند افزایشی دما در سطح استان خطر گرمازدگی وجود دارد، بنابراین از همشهریان درخواست می‌شود از تردد در فضای باز و انجام فعالیت‌های سنگین در ساعات طولانی خود داری کنند و قبل از تردد در جاده‌ها حتما از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.
راستی به کشاورزان توصیه کرد: سم پاشی و محلول پاشی را در ساعات آرام و خنک روز انجام دهند.

آخرین خبر کرمان در اینستاگرام :
Instagram.com/kerman__akhbar