نماد آخرین خبر

دستگیری اعضای باند جعل اسناد در غرب استان تهران

منبع
ايرنا
بروزرسانی
دستگیری اعضای باند جعل اسناد در غرب استان تهران

ایرنا/ رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از شناسایی و دستگیری اعضای باند جعل اسناد ملکی و کشف کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد ریالی خبر داد.

سرهنگ فضل الله سواری‌پور، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: در پی ارجاع پرونده‌هایی مبنی بر سندسازی ملکی در غرب استان تهران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که متهمان با شناسایی املاکی که مالکان در محل حضور نداشته و یا خارج از کشور می باشند، با توسل به روش‌های فریبکارانه از جمله تنظیم مبایعه‌نامه و درخواست تنظیم سند، اقدام به فروش ملک کرده بودند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: در ادامه با انجام اقدامات فنی و پلیسی، سه نفر از متهمان اصلی پرونده در شهریار دستگیر شدند که اعضای این باند در بازجویی‌های تخصصی به جرم خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به کشف جعل و کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد ریالی از متهمان، به شهروندان توصیه کرد: برای معاملات به بنگاه‌های املاک معتبر و دفترانه‌های مجاز مراجعه و قبل از هر معامله حتما اصالت اسناد را از مرکزی که آن سند را صادر کرده، استعلام کنند.

آخرین خبر تهران در اینستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran