نماد آخرین خبر

مشکل تأمین سوخت کشاورزان جنوب کرمان رفع شد

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
مشکل تأمین سوخت کشاورزان جنوب کرمان رفع شد

صدا و سیما/ نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از رفع مشکل تامین سوخت کشاورزان جنوب کرمان خبر داد.

با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی مشکل تامین سوخت کشاورزان جنوب کرمان در آستانه فصل کشت محصولات کشاورزی رفع شد.
نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ضمن تذکر جدی در رابطه با به تاخیر افتادن تامین سوخت ادوات و دستگاه‌های کشاورزی در جنوب کرمان گفت: با توجه به مشکل سوخت کشاورزان جنوب کرمان این مهم بصورت جدی در دستور کار قرار گرفت تا اینکه نامه تخصیص سوخت مورد نیاز جنوب کرمان به سازمان جهاد کشاورزی جنوب ابلاغ و در دسترس کاربر سامانه سوخت قرار گرفت.
دکتر بهنام سعیدی افزود: با توجه به رایزنی‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته از طریق وزرات نفت، وزرات جهاد کشاورزی و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز زمینه تامین سوخت ادوات کشاورزی را فراهم کردیم تا این دغدغه مهم کشاورزان حل شود.
دکتر سعیدی بیان داشت ۲۵ درصد سوخت تابستانه کشاورزان تامین شد و سازمان جهاد کشاورزی بایستی سهمیه تیر، مرداد و شهریور را از طریق مراکز جهاد کشاورزی شهرستان‌ها در اختیار کشاورزان قرار دهد.
نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با گلایه از روند اداری زمان بر و دست و پا گیر برای تخصیص سهمیه سوخت کشاورزان بیان کرد: کشاورزان جنوب کرمان بعنوان بخش قابل توجهی از تولید کنندگان سنگر امنیت غذایی کشور بایستی هیچ دغدغه‌ای غیر از تولید محصول با کیفیت نداشته باشند که این مهم با تعامل و پیگیری‌های به موقع مسئولان و متولیان امر قابل دسترسی بهتر است.

آخرین خبر کرمان در اینستاگرام :
Instagram.com/kerman__akhbar