نماد آخرین خبر

تیم کبدی اردبیل نایب قهرمان ایران شد

منبع
مهر
بروزرسانی
تیم کبدی اردبیل نایب قهرمان ایران شد

مهر/ مسابقات قهرمانی کبدی نوجوانان کشور با نایب قهرمانی اردبیل میزبان به پایان رسید.

سکینه جباری، مسئول برگزاری مسابقات کبدی کشور اظهار کرد: از ۳۱ تیرماه تا سوم مردادماه مسابقات قهرمانی کبدی کشور به میزبانی اردبیل برگزار و تیم میزبان نایب قهرمان شد.

جباری تصریح کرد: در این دوره از مسابقات که با حضور ۱۵ تیم و در قالب ۲۱ بازی به انجام رسید، تیم کبدی بانوان توابع تهران در جایگاه نخست قرار گرفت و تیم اردبیل نیز نایب قهرمان شد.

وی گفت: در این دوره از مسابقات ۲ تیم قزوین و گلستان نیز به صورت مشترک جایگاه سوم را به دست آورده و توانستند مدال برنز را از آن خود کنند.

مسئول برگزاری مسابقات کبدی کشور افزود: مسابقات کبدی بانوان در رده سنی نوجوانان قهرمانی کشور با میزبانی شایسته استان اردبیل برگزار شد تا در مراحل مختلف تیم‌ها بتوانند حریفان خود را از پیش رو برداشته و به جایگاه ممتاز دست پیدا کنند.

جباری کیفیت برگزاری مسابقات را بسیار مناسب و مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: استان اردبیل میزبانی شایسته‌ای را در رقابت‌های کشوری کبدی بانوان داشته و توانست امکانات مناسب را برای تیم‌های حاضر مهیا کند.

مسئول برگزاری مسابقات کبدی کشور خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور بازیکنان برتر تیم‌های برنده این مسابقات در قالب تیم ملی بتوانیم در رویدادهای پیش روی آسیایی و جهانی خوش بدرخشیم.

آخرین خبر اردبیل در اینستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today