نماد آخرین خبر

سواحل و بنادر بوشهر در بازدیدهایی میدانی پایش شدند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
سواحل و بنادر بوشهر در بازدیدهایی میدانی پایش شدند

ایرنا/ مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی گفت: سواحل و بنادر استان بوشهر در بازدیدهایی میدانی مورد پایش و ارزیابی قرار گرفتند.

مهدی نیکوکار، مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی در بازدید از بندر بوشهر اظهار کرد: حضور در بوشهر فرصتی ارزشمند بود تا در بازدیدهای میدانی وضعیت سواحل و بنادر استان پایش شود.
وی بیان کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در این حوزه و بویژه ساماندهی سازه‌های غیرمجاز ساحلی دستاوردهای بسیار خوب و ارزشمندی داشته که این نشان از عزم و اراده جدی تیم مدیریتی اداره کل است.
مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: به فراخور این عملکرد برای تقویت یگان خودرویی و تجهیزاتی حوزه مدیریت بنادر و سواحل نگاهی ویژه معطوف خواهد شد.
نیکوکار ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های قابل توجه "آیکوپمس" و انجمن بین‌المللی زیرساخت‌های حمل و نقل دریایی (PIANC) استفاده از این ظرفیت‌ها در اولویت‌های راهبردی سازمان بنادر و دریانوردی قرار دارد.
وی افزود: در این زمینه راهکار و شیوه‌نامه‌ای به بنادر شمالی و جنوبی کشور ابلاغ شده تا موفقیت‌های بیشتری در حوزه مدیریت سواحل و بنادر کشور حاصل شود.
نیکوکار اظهار کرد: در سفر به استان‌های ساحلی تجهیزات و اقلام موردنیاز حوزه مدیریت بنادر و سواحل شناسایی شده که با همت مدیران ارشد سازمان و برحسب اولویت برای تامین آنها اقدام خواهد شد.

آخرین خبر بوشهر در اینستاگرام :
https://instagram.com/bushehr_akhbar