نماد آخرین خبر

توقیف موتورسیکلت‌های قاچاق و خودروهای حامل مواد مخدر در بهشهر

منبع
فارس
بروزرسانی
توقیف موتورسیکلت‌های قاچاق و خودروهای حامل مواد مخدر در بهشهر

فارس/ فرمانده انتظامی بهشهر از کشف و توقیف 2 دستگاه موتورسیکلت قاچاق سی‌آر‌ام‌، به ارزش 5 میلیارد ریال و ۳ خودروی حامل مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ علی‌اکبر قلی‌پور، فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر اظهار کرد: در اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس آگاهی شهرستان بهشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی از نگهداری موتورسیکلت قاچاق توسط افرادی در آن شهرستان باخبر شدند.

وی تصریح کرد: مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی در بازرسی از مخفیگاه متهمان، 2 دستگاه موتور سنگین قاچاق سی آر ام فاقد پلاک و مدارک گمرکی را کشف کردند.

سرهنگ قلی‌پور ارزش مجموع موتورسیکلت‌های کشف شده را بر اساس نظر کارشناسان بالغ بر 5 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: متهمان این پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی گفت: همچنین در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان و انتقال مواد  با 3خودروی سواری، رسیدگی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

قلی پور افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی  ، خودروهای مورد نظر را متوقف و هر 3 متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در بازرسی از خودروهای توقیفی 5 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائ معرفی شدند.

سرهنگ قلی پور اظهار کرد: پلیس با عزمی راسخ با هرگونه فعالیت قاچاقچیان که امنیت و سلامت جوانان و نوجوانان را مورد تهدید قرار می دهد برخورد خواهد کرد و تحقق این امر مستلزم مشارکت همگانی مردم با پلیس است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس 110 اطلاع‌رسانی کنند.

آخرین خبر مازندران در اینستاگرام :
https://instagram.com/mazandaran_today