نماد آخرین خبر

واحد تولیدی ادویه‌جات غیر بهداشتی در ایوانکی پلمب شد

منبع
مهر
بروزرسانی
واحد تولیدی ادویه‌جات غیر بهداشتی در ایوانکی پلمب شد

مهر/ مدیر نظارت و ارزیابی فرآورده‌های خوراکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان از پلمب واحد تولیدی ادویه‌جات غیر بهداشتی در شهرک جنت‌آباد ایوانکی خبر داد و گفت: پرونده به مراجع قانونی ارجاع یافت.

شهرام صبوری‌راد، مدیر نظارت و ارزیابی فرآورده‌های خوراکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان ابراز داشت: با توجه به تخلفات عمده و موجود این واحد پلمب شد.

وی بابیان اینکه با هر گونه موردی که سلامت مردم را به خطر بیاندازد به طور جد برخورد می‌شود، افزود: مقادیر بسیار زیادی مواد اولیه غیرمجاز و محصولات تولیدی جعلی از این مرکز کشف و ضبط شده است.

مدیر نظارت و ارزیابی فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی و آرایشی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه اقدام به تولید ادویه‌جات از مواد اولیه غیربهداشتی و استفاده از آدرس و پروانه ساخت جعلی به منظور فریب مصرف کننده از تخلفات این مرکز است، ابراز داشت: پرونده به مراجع قانونی مربوطه ارجاع داده شده است.

صبوری بابیان اینکه روز سی تیرماه سال جاری نیز سه هزار و ۵۰۰ قلم کالای غیر بهداشتی، تاریخ گذشته و قاچاق نیز در شهر سمنان کشف و ضبط شد، تصریح کرد: واحد متخلف تولید غیر مجاز شهرک غرب سمنان نیز پلمب شد.

وی افزود: به منظور حفظ سلامت شهروندان تمامی واحدهای عرضه مواد غذایی مستمر رصد و با متخلفان به طور جد برخورد خواهد شد.

آخرین خبر سمنان در اینستاگرام :
https://instagram.com/semnan_today