نماد آخرین خبر

جسد یکی از ۲ مرد غرق شده در کانال آب فلاورجان پیدا شد

منبع
فارس
بروزرسانی
جسد یکی از ۲ مرد غرق شده در کانال آب فلاورجان پیدا شد

فارس/ سخنگوی آتش‌نشانی اصفهان گفت: جسد یکی از غرق‌شدگان در حادثه غرق شدن ۲ مرد جوان در کانال انتقال آب حوالی «فلاورجان» از توابع اصفهان در تاریخ پنجشنبه چهارم مردادماه ساعتی پیش پیدا شد.

محمد شریعتی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اصفهان اظهار داشت: حادثه غرق‌شدن ۲ مرد جوان در کانال انتقال آب حوالی «فلاورجان» از توابع اصفهان پنجشنبه چهارم مرداد امسال به مدیریت بحران استان گزارش و تلاش تیم‌های غواصی آتش‌نشانی اصفهان، دیگر ارگان‌های امدادی و نیروهای محلی برای یافتن آنها آغاز شد.

وی افزود: تیم‌های امدادی از پنجشنبه گذشته تاکنون عملیات جستجو و غواصی را در هشت شهر در مسیر رودخانه زاینده‌رود انجام دادند و جسد یکی از غرق شدگان، ساعتی پیش در محدوده کانال جوزدان (از توابع نجف‌آباد) پیدا شد و عملیات جستجو برای یافتن یکی دیگر از غرق‌شدگان ادامه دارد.

شریعتی گفت: خطر غرق‌شدگی در کانال‌های انتقال آب کشاورزی با وجود عمق کم آنها به دلیل شیب تند و لغزندگی بسیار بالاست که باتوجه‌به سردی آب، مخروطی بودن مسیر کانال‌ها، وفور اشیا و گل‌ولای موجود در کف کانال‌ها و آشنا نبودن افراد به شنا وجود دارد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: کانال‌های انتقال آب دارای دریچه‌های تقسیم آب متعددی است که در برخی قسمت‌ها وجود سیفون‌ها، عمق آن را بیشتر کرده است.

به گفته وی، هنوز علت دقیق غرق‌شدن این ۲ مرد حدود ۳۰ و ۳۷ساله مشخص نیست و احتمال می‌رود به‌قصد شنا و آب‌تنی وارد کانال انتقال آب شده باشند.

آخرین خبر اصفهان در اینستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today