نماد آخرین خبر

مسابقات موتورسواری در خانه‌بوران زنجان برگزار می‌شود

منبع
فارس
بروزرسانی
مسابقات موتورسواری در خانه‌بوران زنجان برگزار می‌شود

فارس/ شهردار زنجان به موضوع موتورسواری در شهر اشاره کرد و گفت: شهرداری مسئول احداث پیست موتورسواری نیست، ولی با توجه به علاقه جوانان فعلا سایت خانه‌بوران برای برگزاری مسابقه کشوری در نظر گرفته شده و گروه هدف، متعهد شدند بعد از برگزاری مسابقه، محل را به شهرداری پس دهند.

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان، ظهر امروز در جلسه رسمی علنی شورای شهر زنجان که در سالن جلسات شورا برگزار شد، به کمبود نیرو در حوزه خدمات شهری شهرداری زنجان اشاره و اظهار کرد: کمبود نیرو در منطقه ۳ شهرداری زنجان ملموس‌تر است.

شهردار زنجان بازنشستگی نیروهای خدمات شهری را دلیل اصلی کمبود نیرو در بخش خدمات شهری دانست و گفت: راه‌کار حل این مشکل، بهره‌مندی از توان بخش خصوصی است.

وی تاکید کرد: تلاش‌ می‌شود با بهره‌گیری از همه توان نیروهای فعال، کمبود نیرو دز شهرداری زنجان احساس نشود.

فیروزفر با تشریح اقدامات انجام شده در بخش آسفالت‌ریزی معابر شهری گفت: زنجان در حال حاضر دو کارخانه آسفالت سارمساقلو در مجاورت با معدن مصالح معدنی دارد و امیدوارم با تولید آسفالت مناسب، مصرف قیر کاهش یابد.

شهردار زنجان به موضوع موتورسواری در شهر اشاره کرد و افزود: شهرداری مسوول احداث پیست موتورسواری نیست، ولی با توجه به علاقه جوانان فعلا سایت خانه بوران برای برگزاری مسابقه کشوری در نظر گرفته شده است و گروه هدف، متعهد شدند بعد از برگزاری مسابقه، محل را به شهرداری پس دهند.

آخرین خبر زنجان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today